Antics alumnes

Es considera un alumne “antic” a qualsevol persona matriculada en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola l’any acadèmic immediatament anterior.

La matrícula s’efectuarà telemàticament durant la primera quinzena del mes de juliol. Hi haurà diferents dies i franges horàries en funció del nivell i de la qualificació obtinguda en el curs que s’ha acabat de realitzar. Caldrà revisar el calendari de matricula que normalment es publica a finals de juny.

Per fer aquesta matrícula, l’alumnat haurà d’entrar a l’aplicació  Veure enllaç aquí . Aquesta aplicació  obrirà cada nou termini el dia i hora que s’indica al calendari, sense tancar l’anterior franja.

No està permès matricular-se com a alumnat oficial i lliure del mateix idioma, dintre del mateix any acadèmic.