Expedició certificats i títols

Certificat de Nivell Bàsic A2

El Certificat de Nivell Bàsic s’obté en acabar i aprovar el segon nivell.
L’expedeix l’Escola Oficial d’Idiomes on s’ha examinat l’alumne.

Certificat de Nivell Intermedi B1

El Certificat de Nivell B1 s’obté en acabar i aprovar el tercer nivell.
L’expedeix l’Escola Oficial d’Idiomes on s’ha examinat l’alumne.

Període de lliurament A2 i B1

Certificat de Nivell Bàsic i de Nivell Intermedi B1
Es lliurarà a partir del mes de juliol (vegeu horari d’atenció al públic), tot presentant el DNI de la persona interessada. En cap cas es lliuraran certificats durant el període de matrícula al setembre.

En cas que no pugueu recollir personalment el títol, podreu autoritzar a una altra persona, la qual, a més del seu DNI haurà de presentar la següent documentació:

• Document acreditatiu de l’autorització.
  • Fotocòpia simple del DNI del/de la sol•licitant del títol.
Títol de Nivell Intermedi B2 i Nivell Avançat C1

El títol de Nivell B2 i Nivell Avançat C1, l’expedeix el Departament d’Educació, prèvia sol·licitud i abonament de les taxes corresponents per part de la persona aprovada.
La tramitació s’ha de fer a Secretaria.

Tramitació de títol Nivell Intermedi B2 i Nivell Avançat C1

Cal omplir la sol·licitud del títol corresponent que trobaràs en l’apartat “instàncies i sol·licituds” de Secretaria i lliurar-la presencialment al centre o per correu electrònic a l’adreça: eoirubi@xtec.cat

A secretaria rebràs  el resguard de pagament de les taxes d’expedició que s’haurà d’abonar a CaixaBank.

Caldrà retornar a la secretaria del centre el comprovant de pagament juntament amb el document de pagament.

En el moment que l’escola rebi el títol, s’avisa per correu electrònic als interessats. (El títol acostuma a trigar aproximadament un any , però el resguard té la mateixa validesa.)

Els títols s’han de recollir personalment a la secretaria del centre presentant el DNI, NIE o passaport i el resguard de pagament de les taxes.

TIPUS DE TAXES  ( aquestes  taxes poden haver canviat)
  • Ordinària: 72,05 €
  • Famílies nombroses generals o monoparentals: 36,05 €