L’escola

L’ Escola

L’Escola Oficial d’Idiomes de Rubí inicia la seva activitat el curs 2011-2012, compartint espais amb l’INS Duc de Montblanc. És un centre públic, no universitari, d’ensenyament d’idiomes moderns per adults i joves a partir dels 16 anys complerts l’any en que es comencin els estudis. També s’hi pot accedir a partir de  14 anys, complerts l’any en que es comencin els estudis, per seguir els ensenyaments d’un idioma diferent del primer idioma estranger cursat a l’ESO.

Al nostre centre s’ imparteix anglès de A1 a C1 i francès de A1 a B2.2 , en modalitat presencial.

L’escola cobreix franges horàries  de tarda i vespre : Grup A a les 16h i grup B a les 18.30h . El curs  escolar acostuma a iniciar-se a finals de setembre i acabar-se a finals de maig, les classes tenen una durada  de 2h i 20′ en dies alterns ( dilluns i dimecres o dimarts i dijous )

A més de l’ensenyament oficial presencial, s’hi poden fer les proves lliures de B1 i B2.2  autoritzades i regulades pel Departament d’Educació. Cal estar pendent de la publicació de les dates de matriculació i realització d’aquestes proves . Aquestes certificacions són reconegudes arreu de l’Estat espanyol, són les úniques oficials estan validades pel Consell d’Europa per mitjà del Marc Europeu de Referència.

L’escola també organitza cursos  especials: monogràfics i de llengua instrumental. Aquests cursos tenen una regulació especial.

L’Escola Oficial d’Idiomes de Rubí està situada al barri de Can Fatjó a prop del polígon industrial Cova Solera. S ’hi pot arribar fàcilment amb transport públic L1 d’autobús, també disposem d’aparcament per a cotxes, motos i bicicletes.

On som

Av. Can Fatjó s/n