Sala d’Estudi / Biblioteca:

La Sala d’Estudi / Biblioteca de l’Escola Oficial d’Idiomes de Rubí és un espai al servei de l’alumnat del centre .Té a la seva disposició llibres, revistes i material audiovisual en anglès i francès. Entre d’altres, l’alumnat pot gaudir de diccionaris, gramàtiques, exercicis de suport i lectures guiades perquè l’alumnat hi trobi les més adequades al seu nivell.

Horari de sala d’estudi i servei de préstec :

de dilluns a dijous de 15:30 a 20h

Servei de préstec

• Estarà en funcionament sempre que hi hagi una persona responsable.
  • Caldrà identificar-se amb el carnet d’estudiant de l’escola.
  • Es podran treure en préstec dos llibres alhora, per un termini de 15 dies, prorrogables.
  • Es podran treure dos DVD alhora, per un termini de 15 dies.
  • L’alumnat es fa responsable de retornar el material en bon estat i en cas de pèrdua o si es retorna el material malmès, l’usuari haurà de reposar-ho o abonar el seu import.

La devolució del material en préstec també es pot fer a consergeria durant el funcionament de l’escola.