Instàncies i sol·licituds

Per facilitar la realització de gestions administratives podeu descarregar-vos les següents instàncies i sol·licituds. Ompliu-les i lliureu-les a secretaria, tot aportant la documentació requerida per cada gestió.

Devolució de Taxes

A partir del  dia 1 de juliol s’ha posat en marxa, a la web de Tràmits Gencat, el nou tràmit electrònic per a sol.licitar la devolució de les taxes i els preus públics gestionats pel Departament d’Educació.
Pel que fa referència a les matrícules a les Escoles Oficials d’Idiomes, mitjançant aquest tràmit es pot sol.licitar la devolució de les següents taxes i preus públics:
– Taxa de matrícula en els nivells B1 i B2 de les EOI
– Preu públic de matrícula en els nivells A1, A2, C1 i C2 de les EOI

Els alumnes que desitgin sol.licitar la devolució, hauran d’accedir a:
https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/devolucio-ingressos-indeguts  des d’on podran omplir el formulari de sol.licitud, que arribarà directament al Servei de Gestió Pressupostària per a la seva tramitació.