Cursos especials

Cursos monogràfics

Les EOI són seus on, al llarg de l’any, s’organitzen cursos complementaris de durada diversa, i que van adreçats al públic en general (és a dir, tant al nostre alumnat oficial com a aquelles persones que no ho són). Són els Cursos Monogràfics, que pretenen donar resposta a unes demandes molt específiques. La seva temàtica pot ser molt diversa.

Els cursos monogràfics tenen una duració de 20, 30 o 40 hores habitualment, encara que aquesta quantitat es pot veure incrementada depenent del curs. El preu també varia en funció del nombre d’hores lectives. El professorat que imparteix monogràfics pot formar part d’una EOI o no. Moltes vegades es contracten persones especialitzades en un tema per impartir aquests cursos.

Cursos de llengua instrumental

Actualment no s’ofereixen cursos especials de llengua instrumental

Cursos Intensius d’Idiomes a l’estiu

Les escoles oficials d’idiomes de Catalunya organitzen cursos intensius de llengua instrumental durant el mes de juliol.

L’enfocament d’aquests cursos és comunicatiu. S’activen els recursos lingüístics necessaris de l’alumnat perquè utilitzi la llengua en situacions de la vida real. La docència a l’aula es combina amb activitats que fomenten l’adquisició i pràctica de la llengua objecte d’estudi (xerrades, conferències, obres de teatre i altres activitats culturals).

Aquests cursos tenen una durada de fins a 80 hores lectives, distribuïdes en 4 hores diàries (torn de matí o tarda), de dilluns a divendres.

Aquesta escola NO ofereix cursos d’estiu.