Eleccions al Consell Escolar

Segons la resolució Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics.

A  partir del dia 30 d’octubre de 2023 s’inicia el procés de la renovació parcial  del Consell Escolar

Si vols formar part del Consell Escolar, us animem a presentar la vostra candidatura. La podeu entregar  a la consergeria o la secretaria del centre fins les 19h del  dijous 16 de novembre. Formulari per les candidatures

Si vols col·laborar com a membre de les meses electorals pots presentar una instància fins el dimecres dia 8 a les 12h. En cas de no tenir suficients voluntaris,  el mateix dia i mateixa hora, es farà el sorteig  entre tot l’alumnat per designar els membres  vocals de les meses electorals pel sector alumnat.

Dimecres 22 i dijous 23 es faran les votacions per escollir els representants al Consell Escolar pel sector alumnat