Convocatòria Ordinaria juny 2024

Convocatòria ordinària

El Departament d’Educació organitza la convocatòria ordinària de les proves per a l’obtenció dels següents certificats de diversos idiomes:

• Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2 del MECR
  • Nivell avançat C1 del MECR

Informació, procés d’inscripció i calendari de les proves

Les persones admeses a la prova estan convocades el dia de la prova escrita segons el calendari de les proves  a les 15.30h. Cal portar DNI, NIE o Passaport.

La convocatòria del dia i hora per fer la prova oral s’entregarà el mateix dia de la prova escrita.

Important: No es pot tenir simultàniament la condició d’alumne oficial als ensenyaments presencials el curs acadèmic 2023-2024 o als ensenyaments a distància el primer semestre del curs 2023-2024 i d’aspirant de règim lliure del mateix idioma. L’alumnat oficial que es matriculi en les proves lliures i que estigui cursant simultàniament en règim oficial qualsevol nivell del mateix idioma, s’entén que opta pel règim lliure, la qual cosa implica la baixa d’ofici en el règim oficial d’aquell idioma.