Curs C1+ d’anglès

Durant l’any acadèmic 2017-2018, l’EOI de Mollet ofereix un curs de perfeccionament de llengua anglesa de nivell  C1+, adreçat a persones interessades a mantenir i actualitzar el seu coneixement de l’idioma. La durada del curs serà de 30 hores i començarà el 5 de febrer 2018 fins el 21 de maig 2018.

Per poder accedir-hi, cal haver obtingut el nivell de llengua de C1 del Marc europeu comú de referència en un termini no superior a 5 anys a comptar des de la data de matrícula (cal adjuntar el document acreditatiu per formalitzar la matrícula del curs). En cas contrari, s’haurà de fer una prova de nivell.

Per matricular-vos caldrà que porteu:
•  DNI/NIE
•  acreditació del nivell de llengua (si no heu cursat el nivell C1 a l’EOI de Mollet)
•  Documentació justificativa corresponent, en el cas de matrícula bonificada o exempció de pagament. En aquest darrer cas, només s’haurà d’abonar l’import del material.

En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu. Es requereix una assistència del 80% per obtenir-lo.

IMPORTANT:
•  L’Escola es reserva el dret d’anul·lar un curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
•  Només es retornarà l’import de la matrícula en cas que s’hagi d’anul·lar el curs.