Accés al nivell C2 d’anglès

PROCÉS D’ADMISSIÓ DE NOUS  ALUMNES CURS 2024-2025:

Accés al nivell C2.1 d’anglès

•  REQUISITS:

Podran accedir-hi els alumnes que estiguin en possessió del certificat de nivell C1 d’anglès de les Escoles Oficials d’Idiomes o un títol de certificació equivalent reconegut en l’àmbit del Departament d’Educació.

Pel que fa al segon curs de nivell avançat C2 d’angles (C2.2)  només podran accedir-hi els alumnes que hagin superat el primer curs del nivell avançat C2 (C2.1) en cursos anteriors.

•  INFORMACIÓ GENERAL:

Full informatiu per a l’alumnat sobre el nivell avançat C2 d’anglès.

•  CALENDARI:
    • Preinscripció telemàtica de sol·licituds i tria d’horaris: A partir de les 12h del 2 de setembre de 2024 i fins a les 15h del 9 de setembre.
    •  Preinscripció telemàtica amb suport presencial al centre: 9 de setembre de 2024 de 10 a 13h.
    • Lliurament en línia o presencial de certificats que permeten accedir als estudis: del 2 al 12 de setembre de 2024.
    • Sorteig per a l’assignació de places: 16 de setembre de 2024, a les 12h. La consulta de resultats es pot fer a partir de les 18h a l’aplicatiu de la preinscripció.
    • Matrícula en línia d’alumnes admesos: des de les 18h del 16 de setembre i fins a les 23.59h del 18 de setembre de 2024.
    • Matrícula en línia d’alumnes de les places vacants: del dia 20 de setembre de 2024 des de les 12h i fins a les 23.59 del dia 22 de setembre (matrícula segons horari assignat).
  •  CRITERIS D’ORDENACIÓ DE SOL·LICITUDS I ASSIGNACIÓ DE PLACES:

Quan el nombre de sol·licituds de preinscripció sigui superior a l’oferta, per ordenar les sol·licituds i assignar places s’aplicaran els criteris de prioritat següents:

• En primer lloc, l’alumnat que estigui en possessió del certificat de nivell C1 de les Escoles Oficials d’Idiomes. L’assignació es farà per sorteig.
    • En segon lloc, l’alumnat que estigui en possessió d’un títol o certificació equivalent al certificat de nivell C1 de les Escoles Oficials d’Idiomes reconegut en l’àmbit del departament d’Educació. En aquest cas, l’assignació també es farà per sorteig. Pots consultar la taula de certificats i diplomes acreditatius AQUÍ.
  • ACCÉS A L’APLICATIU DE PREINSCRIPCIÓ AQUÍ
  • CONSULTA ELS HORARIS DELS GRUPS DE C2.1 D’ANGLÈS AQUÍ