Admissió de nous alumnes d’A1 a C1

ENSENYAMENTS  IMPARTITS A L’EOI DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT  –  CURS 2022-2023

ALEMANY:   A1 – A2 – B1 – B2.1 – B2.2  (A1 i A2 en horaris de matí o tarda; B1, B2.1 i B2.2 només tarda)
ANGLÈS:     A1 – A2 – B1 – B2.1 – B2.2 – C1 – C2.1 – C2.2  (d’A1 fins a C1 horaris de matí o tarda. C2.1 i C2.2 només tarda)
FRANCÈS A1 – A1a – A1b – A2 – B1 – B2.1 – B2.2 – C1   ( A1, A2, B1 en  horaris de matí o tarda. A1a, A1b, B2.1, B2.2 i C1 només tarda)
ITALIÀ:        A1 – A2 – B1 – B2.1  (només horaris de tarda)

Podeu consultar els horaris dels grups del curs 2022-2023 AQUÍ

FORMALITZACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ (excepte nivell C2)

Tota la informació general referent al procés de preinscripció de nous alumnes i oferta de places la trobareu al web del Departament d’Educació.

Consulteu les següents infografies per una visió general de tot el procediment (versió per imprimir):

La inscripció es realitza obligatòriament a través de l’aplicatiu de preinscripció. Llegiu atentament tota la informació que hi trobareu abans de tramitar la vostra sol·licitud.

CALENDARI ABREUJAT:
  • Període de preinscripció:
    •  Preinscripció telemàtica: des del 31 d’agost a les 9 h i fins a les 14h del 5 de setembre de 2022.
    •  Preinscripció telemàtica amb suport presencial al centre: 5 de setembre de 2022 de 10 a 13 h.
  • Lliurament de la documentació al·legada per a l’exempció de test de nivell: Els alumnes que s’han preinscrit a un nivell determinat superior a A1 hauran de lliurar la documentació al·legada telemàticament des de les 9 h del 31 d’agost fins a les 14h del 5 de setembre de 2022. En cas de necessitar presentar la documentació presencialment, caldrà fer-ho dins el mateix termini. A l’aplicatiu trobareu la llista de certificacions acadèmiques que poden eximir de realitzar la prova de nivell. També trobareu aquesta informació en aquest enllaç
  • Sorteig per a l’assignació de places: 14 de setembre de 2022, a les 13h. La consulta de resultats es pot fer a partir de les 20h a l’aplicatiu de la preinscripció.
  • Període de matriculació:
    • Matriculació en línia d’alumnes admesos: des de les 20 h del dia 14 de setembre i fins a les 23.59 h del 16 de setembre de 2022.
    • Matriculació en línia de places vacants: 20 de setembre de 2022 des de les 12 h (anglès); 21 de setembre de 2022 des de les 9 h fins a les 23.59 h (tots els idiomes, anglès inclòs) (matrícula segons horari assignat).
    • Matriculació d’alumnes no preinscrits (pendent de publicació)
ALUMNES QUE ES PREINSCRIUEN PER A FER TEST DE NIVELL:
  • TEST DE NIVELL D’ALEMANY, ANGLÈS I FRANCÈS:  El test de nivell d’aquests idiomes es realitzarà exclusivament en línia.
    • Inscripció: entre el 31 d’agost i el 5 de setembre de 2022. Abans de procedir a realitzar la inscripció, llegiu atentament tota la normativa que trobareu en l’aplicatiu, especialment la referent a la consulta del nivell adjudicat i la posterior tria de grup i horari.
    • Realització de la prova: en línia entre el 31 d’agost i el 12 de setembre de 2022. Podeu consultar la descripció de la prova en aquest enllaç. En finalitzar el test de nivell s’informarà a l’usuari sobre el resultat de la prova i tot seguit caldrà procedir a la tria de grup/horari.
    • Tria de grup/horari del curs assignat a la prova de nivell: A través de l’aplicatiu a  partir del dia 31 d’agost i fins les 12h del 14 de setembre de 2022.
  • TEST DE NIVELL D’ITALIÀ: El test de nivell d’italià es realitzarà presencialment.
    • Realització de la prova: presencialment els dies  7, 8 de setembre de 2022 a les 17.30h. en la convocatòria que més convingui a l’usuari. Per a la realització del test caldrà presentar el DNI o document identificatiu i es recomana portar el full de preinscripció.
    • Resultats de test de nivell i tria d’horaris del curs assignat a la prova de nivell: A partir de les 12h del dia 12 de setembre i fins a les 12h del dia 14 de setembre de 2022.

IMPORTANT: Els alumnes que no hagin realitzat la tria de grup/horari quedaran exclosos del sorteig d’adjudicació de places.

Si per qualsevol motiu finalment no us és possible realitzar el test de nivell o no heu realitzat la tria d’horaris en el termini establert i quedeu fora del procés de preinscripció, us recomanem que llegiu l’apartat d’admissió d’alumnes no preinscrits, on trobareu dates addicionals de convocatòria de proves de nivell per accedir a cursos on encara quedin places vacants.