Accés al nivell C2 de català

CATALÀ C2 (modalitat semipresencial)  –  CURS 2024-2025

• La preinscripció tindrà lloc a partir de les 12h del 2 de setembre de 2024 i fins a les 15h del 9 de setembre. Accés a l’aplicatiu de preinscripció AQUÍ.
  • Podran accedir-hi els alumnes que estiguin en possessió del certificat de nivell C1 de català de les Escoles Oficials d’Idiomes o una certificació equivalent.
  • Aquells alumnes que no estiguin en possessió del certificat de nivell C1 de català de les Escoles Oficials d’Idiomes o una certificació equivalent, podran accedir al nivell C2 de català per test de nivell.
  • Informació sobre el test de nivell:
    • El test de nivell es realitzarà presencialment.
    • Realització de la prova: presencialment els dies  9 i 12 de setembre de 2024 a les 17h. en la convocatòria que més convingui a l’usuari. Per a la realització del test caldrà presentar el DNI o document identificatiu i es recomana portar el full de preinscripció.
    • Resultats de test de nivell i tria d’horaris del curs assignat a la prova de nivell: A partir de les 18h del dia 13 de setembre i fins a les 10h del dia 16 de setembre de 2024.
    • Sorteig per a l’assignació de places: 16 de setembre de 2024, a les 12h. La consulta de resultats es pot fer a partir de les 18h a l’aplicatiu de la preinscripció.
  • Gratuïtat del preu públic de la matrícula per als docents que s’acullin al programa PIA+
  •  50% de bonificació en el preu de la matrícula. Consulteu les bonificacions i exempcions al web del Departament d’Educació.