Admissió de nous alumnes d’A1 a C1

ENSENYAMENTS  IMPARTITS A L’EOI DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT  –  CURS 2024-2025

ALEMANY:   A1 – A2 – B1 – B2.1 – B2.2  (A1 i A2 en horaris de matí o tarda; B1, B2.1 i B2.2 només tarda)
ANGLÈS:     A1 – A2 – B1 – B2.1 – B2.2 – C1 – C2.1 – C2.2  (d’A1 fins a C1 horaris de matí o tarda. C2.1 i C2.2 només tarda)
FRANCÈS:  A1 – A1b – A2 – B1 – B2.1 – B2.2 – C1   ( A1, A2, B1 en  horaris de matí o tarda. A1b, B2.1, B2.2 i C1 només tarda)
ITALIÀ:        A1 – A2 – B1 – B2.1 – B2.2 (només horaris de tarda)
CATALÀ:     C2 (només horaris de tarda)

Podeu consultar els horaris dels grups del curs 2024-2025 AQUÍ

FORMALITZACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ (excepte nivell C2)

Tota la informació general referent al procés de preinscripció de nous alumnes i oferta de places la trobareu al web del Departament d’Educació.

Consulteu les següents infografies per una visió general de tot el procediment (versió per imprimir):

La inscripció es realitza obligatòriament a través de l’aplicatiu de preinscripció. Llegiu atentament tota la informació que hi trobareu abans de tramitar la vostra sol·licitud.

CALENDARI ABREUJAT:
  • Període de preinscripció:
    •  Preinscripció telemàtica: A partir de les 12h del 2 de setembre de 2024 i fins a les 15h del 9 de setembre.
    •  Preinscripció telemàtica amb suport presencial al centre: 9 de setembre de 2024 de 10 a 13h.
  • Lliurament de la documentació al·legada per a l’exempció de test de nivell: Els alumnes que s’han preinscrit a un nivell determinat superior a A1 hauran de lliurar la documentació al·legada telemàticament del 2 al 12 de setembre de 2024. En cas de necessitar presentar la documentació presencialment, caldrà fer-ho dins el mateix termini (horari d’atenció al públic de secretaria: de 9 a 14h de dilluns a divendres). A l’aplicatiu trobareu la llista de certificacions acadèmiques que poden eximir de realitzar la prova de nivell d’alemany, anglès i francès. També trobareu aquesta informació en aquest enllaç
  • Sorteig per a l’assignació de places: 16 de setembre de 2024, a les 12h. La consulta de resultats es pot fer a partir de les 18h a l’aplicatiu de la preinscripció.
  • Període de matriculació:
    • Matriculació en línia d’alumnes admesos: des de les 18 h del dia 16 de setembre i fins a les 23.59 h del 18 de setembre de 2024.
    • Matriculació en línia de places vacants: 20 de setembre de 2024 des de les 12 h (anglès); 21 de setembre de 2024 des de les 9 h fins el 22 de setembre a les 23.59 h (tots els idiomes, anglès inclòs) (matrícula segons horari assignat).
    • Matriculació d’alumnes no preinscrits
ALUMNES QUE ES PREINSCRIUEN PER A FER TEST DE NIVELL:
  • TEST DE NIVELL D’ALEMANY, ANGLÈS I FRANCÈS:  El test de nivell d’aquests idiomes es realitzarà exclusivament en línia.
    • Inscripció: del 2 al 9 de setembre de 2024, fins a les 15h. Abans de procedir a realitzar la inscripció, llegiu atentament tota la normativa que trobareu a l’aplicatiu, especialment la referent a la consulta del nivell adjudicat i la posterior tria de grup i horari.
    • Realització de la prova: en línia entre el 2 i el 12 de setembre de 2024 (fins a les 17h). Podeu consultar la descripció de la prova en aquest enllaç. En finalitzar el test de nivell l’aplicatiu informa a l’usuari sobre el resultat de la prova i tot seguit caldrà procedir a la tria de grup/horari.
    • Tria de grup/horari del curs assignat a la prova de nivell: Des del moment en què s’obté el resultat del test i fins a les 10h del 16 de setembre de 2024.
  • TEST DE NIVELL DE CATALÀ I ITALIÀ: El test de nivell de català i italià es realitzarà presencialment.
    • Realització de la prova: presencialment els dies 9 i 12 de setembre de 2024 a les 17h. en la convocatòria que més convingui a l’usuari. Per a la realització del test caldrà presentar el DNI o document identificatiu i es recomana portar el resguard de preinscripció.
    • Resultats de test de nivell i tria d’horaris del curs assignat a la prova de nivell: A partir de les 18h del dia 13 de setembre i fins a les 10h del dia 16 de setembre de 2024.

IMPORTANT: Els alumnes que no hagin realitzat la tria de grup/horari quedaran exclosos del sorteig d’adjudicació de places.

Si per qualsevol motiu finalment no us és possible realitzar el test de nivell o no heu realitzat la tria d’horaris en el termini establert i quedeu fora del procés de preinscripció, us recomanem que llegiu l’apartat d’admissió d’alumnes no preinscrits, on trobareu dates addicionals de convocatòria de proves de nivell per accedir a cursos on encara quedin places vacants.

ACCÉS A L’APLICATIU DE PREINSCRIPCIÓ