El nostre professorat us envia amb aquest vídeo un missatge d’afecte i esperança:

Qualificacions finals

Tot el professorat comunicarà les qualificacions finals a l’alumnat el dia 15 de juny com a molt tard.

Les reclamacions a les qualificacions finals s’hauran de presentar via e-mail (eoimollet@xtec.cat) els dies 16 i 17 de juny de 2020. La resolució de les reclamacions es comunicarà als interessats per correu electrònic el dia 18 de juny de 2020.

TANCAMENT TEMPORAL DEL CENTRE

Degut a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, l’escola romandrà tancada fins a nou avís.

Us recomanem que estigueu atents a les comunications que rebreu del vostre professorat i que en la mesura del possible participeu en les activitats proposades a través de Moodle, Google Classroom, videoconferència o correu electrònic. Us recordem que teniu els correus electrònics dels vostres professors disponibles a les seccions dels departament d’anglès i francès d’aquesta pàgina web per qualsevol dubte o consulta que els vulgueu transmetre.

Totes les proves prensencials de final de curs de tots els idiomes i nivells han quedat suspeses. Seguiu les instruccions del vostre professorat sobre l’avaluació final de cada grup.

Les proves lliures de B1 i B2 regulades per la Resolució EDU/2389/2019 també han quedat suspeses. Des del Departament d’Educació es procedirà a la devolució de les taxes abonades pels drets d’examen.

Us agraïm la vostra comprensió i esperem que seguiu tots sans i amb moltes ganes de continuar aprenent idiomes des de casa.

Nadal 2019

Aquí us deixem el cartell de la festa de Nadal 2019 🎄🎅🤶 🎶
Es farà en dos dies: el dimecres 18 de desembre per als grups de dilluns i dimecres, i el dijous 19 de desembre per als grups de dimarts i dijous. Totes dues començaran a partir de les 18:00h. Aviat us informarem sobre el concurs culinari 🍅🍆🔪 i el concurs de karaoke🎙️🎧 que estem preparant!

#eoimollet #festadenadal #somEOI
#christmasparty #fêtedenoël