Biblioteca

La biblioteca de l’EOI de Mollet del Vallès disposa de servei de préstec de llibres i DVDs. Hi trobareu llibres, DVDs, revistes en els diferents idiomes que s’imparteixen a l’EOI i Wifi per poder navegar sense límits.

Serveis

El servei de consulta i préstec és exclusiu per a l’alumnat oficial, per al professorat i per al personal de l’escola. La biblioteca disposa de connexió gratuïta i oberta a internet.

Catàleg

Podeu consultar el catàleg de la biblioteca en aquest enllaç.

Si voleu informació sobre la biblioteca violeta cliqueu aquí.

Normativa de préstec

Per a poder fer ús del servei de préstec, caldrà sol·licitar el llibre a aquesta adreça: biblioteca@eoimollet.cat

Durada dels préstecs:

• Llibres i revistes: dues setmanes.
  • DVDs: una setmana.

Quantitat màxima de material que es pot endur en préstec: 2 unitats

Queda exclòs de préstec el material normalment considerat de consulta (diccionaris i altre material de suport a l’aprenentatge).

Es pot renovar el préstec personalment o bé per correu electrònic.

Per al bon funcionament del servei de préstec us recordem que cal ser puntual a l’hora de retornar els documents. Si, per algun motiu no pots retornar el material en el moment que pertoqui, cal avisar la biblioteca al correu electrònic següent: biblioteca@eoimollet.cat

La pèrdua, deteriorament o no retorn del material prestat, implica la seva reposició per part de la persona que l’hagi perdut.

Horari d’obertura de la biblioteca:

L’horari d’obertura és de dilluns a dijous de 17 a 19 hores d’octubre a maig.