Expedició de títols

Certificat de nivell bàsic A2 i de nivell intermedi B1:

• El Certificat de nivell bàsic A2 s’obté en aprovar el curs d’A2 (segon curs).
  • El Certificat de nivell intermedi B1 s’obté en aprovar el curs de B1 (3r curs) en el cas dels alumnes oficials o en superar les proves de Certificat de nivell intermedi B1 en el cas dels alumnes lliures.
  • L’expedició d’aquests certificats és gratuïta i l’efectua el centre d’ofici. El dia de la prova escrita de final de curs d’A2 i de B1 es lliurarà un full informatiu amb la data a partir de la qual es podrà passar a recollir el certificat a la secretaria del centre.

Certificat de nivell intermedi B2 i de nivell avançat C1 i C2

• El Certificat de nivell intermedi B2 s’obté en aprovar el curs de B2.2 (5è curs) en el cas dels alumnes oficials o en superar les proves de Certificat de nivell avançat B2 en el cas dels alumnes lliures.
  • El Certificat de nivell avançat C1 s’obté en aprovar el curs de C1 en el cas dels alumnes oficials o en superar les proves de Certificat de nivell avançat C1 en el cas dels alumnes lliures.
  • El Certificat de nivell avançat C2 s’obté en aprovar el curs de C2.2.
  • Aquests certificats els expedeix el Departament d’Educació, no el centre, previ pagament de la taxa vigent. Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud d’aquests certificats, podeu adreçar-vos a la secretaria del centre. Es recomana que abans de desplaçar-vos fins a l’escola per sol·licitar un d’aquests certificats contacteu telefònicament amb la secretaria per assegurar-vos que els tràmits estan operatius aquell dia.
  • Taxes vigents