Alumnat d’ensenyaments secundaris

CONVALIDACIONS

BATXILLERAT

L’alumne o alumna que cursa batxillerat i, al mateix temps, una segona llengua en una escola oficial d’idiomes pot sol·licitar la convalidació de matèries optatives de batxillerat (6 hores setmanals a primer i 4 hores setmanals a segon), si compleix alguna de les condicions següents:

• Cursa a l’EOI el nivell B2 o superior d’una segona llengua estrangera que ofereix el
    centre.
  • Cursa a l’EOI una llengua estrangera que no ofereix el centre.

En el cas dels alumnes de primer de batxillerat, la convalidació de 6 hores de matèries de la franja d’optatives pot ser de qualsevol de les tres franges optatives i és de caràcter anual.

Informeu-vos sobre el procediment de convalidació a la secretària del vostre centre de secundària.

ESO

A l’educació secundària, l’alumnat que cursa una segona llengua estrangera en una escola oficial d’idiomes, que no s’ofereix en el centre educatiu, pot sol·licitar-ne el reconeixement.

BONIFICACIONS ESPECÍFIQUES PER A L’ALUMNAT DE SECUNDÀRIA

Els alumnes dels centres sostinguts amb fons públics que es matriculen d’una segona llengua estrangera en una escola oficial d’idiomes diferent a la llengua estrangera obligatòria del currículum que estudien en el centre educatiu tenen una bonificació del 50% del preu públic.

Aquesta bonificació només es podrà aplicar en una matrícula que tingui la consideració de preu públic (A1-A2-C1-C2.1-C2.2 i C2 de català). Recordeu que per als nivells B1-B2.1-B2.2, l’import de la matrícula és una taxa.