CURSOS GRATUÏTS DE FRANCÈS PER A PROFESSIONALS DEL SECTOR TURÍSTIC 2024

DESCRIPCIÓ I DESTINATARIS

L’Escola Oficial d’Idiomes del Vendrell, per encàrrec de la Direcció General de Turisme, organitza dos cursos de francès, de nivell A1 i A2, presencials i gratuïts.

Aquests cursos estan dirigits als professionals del sector turístic. D’altres persones amb una vinculació present o futura en el sector també poden gaudir d’aquesta formació.

OBJECTIUS I ACTIVITATS

L’objectiu és millorar la formació dels professionals d’aquest sector en concret el nivell de competència comunicativa en francès . Els cursos són de llengua general  orientats a les necessitats del sector turístic de la zona. A més a més de les classes presencials, es duran a terme  activitats culturals en francès:

• Elaboració de creps
  • Visita guiada a un celler
  • Intercanvi d’experiències amb un/a professional del sector

DETALL DELS CURSOS

1. Curs presencial de francès nivell A1 (MECR) de  30 hores. Els dilluns i dimecres de 17:00h a 18:30h del 5 de febrer al 24 d’abril de 2024.
  2. Curs presencial de francès nivell A2 (MECR) de 30 hores. Els dilluns i dimecres  de 15:30h a 17:00h del 5 de febrer al 24 d’abril de 2024.

PROFESSORA

Nadine Thomas

LLOC DE REALITZACIÓ

Escola Oficial d’Idiomes del Vendrell

Carrer S. Palau Rabassó, 1

43.700 El Vendrell

CERTIFICACIÓ

En acabar el curs, es lliurarà un certificat acreditatiu d’aprofitament. Es requereix una assistència del 65% per obtenir-lo.

INSCRIPCIÓ

Per reservar plaça cal enviar un correu electrònic a  eoidelvendrell@xtec.cat  indicant el nivell demanat, les dades personals i un telèfon de contacte.

Un cop comprovades les dades, rebreu un correu electrònic amb tota la informació i la convocatòria per a realitzar un test de nivell si escau.