Avaluació de la Estratègia Digital de Centre

Durant el curs escolar es farà una avaluació continuada a través dels responsable de cadascun dels objectius i actuacions.

A la reunió de final de curs de la Comissió Digital, juntament amb la Direcció del centre, es realitzarà una avaluació exhaustiva de l’acompliment dels objectius digitals establerts durant l’any escolar. Aquesta avaluació tindrà en compte tant la informació quantitativa com qualitativa.

La informació qualitativa obtinguda d’aquesta avaluació serà utilitzada per determinar els nous objectius digitals que es fixaran per al proper curs escolar. Aquest procés garantirà una planificació adequada per a l’avanç digital del centre i per a satisfer les necessitats emergents.

A més, durant aquesta reunió es considerarà la decisió de realitzar una nova diagnosi del centre en el futur. Això permetrà avaluar els canvis, millores i reptes pendents en l’àmbit digital, i prendre les mesures pertinents per a l’evolució del centre en aquest àmbit.