CONCURS LITERARI “SANT JORDI” 2024

OBERT A TOT L’ALUMNAT

• Tema

Escriure un text original, imaginari o real, a partir d’un element de la llegenda.

• Participants

Alumnes de francès i anglès de tots els nivells, inscrits al curs 2023-2024 de l’EOI El Vendrell.

4 categories:

1. nivell BÀSIC A1-A2
            2. nivell INTERMEDI B1
            3. nivell INTERMEDI B2.1-B2.2
            4. nivell AVANÇAT C1 (només anglès)
  • Presentació del text

Ha de ser un text original i no haver obtingut cap premi a cap altre concurs.

Ha d’estar redactat en francès o en anglès, en el nivell de llengua que correspon a la categoria a la que s’opta.

Ha de tenir un títol i estar signat amb un pseudònim.

No pot ocupar més d’una pàgina:

1. DIN A4, Arial 12 a doble espai,
                      2. o manuscrit amb lletra clara.
  • Lliurament del text

El text s’ha de lliurar a la secretaria de l’escola abans del divendres 19 d’abril de 2024. Estarà dintre d’un sobre tancat amb la indicació clara del pseudònim, la categoria i l’idioma. Dintre d’aquest sobre principal, n’hi haurà un altre més petit, també tancat, amb el següent contingut:

• El pseudònim,
  • El títol del text,
  • La categoria,
  • Els noms i cognoms de l’autor/a.
  • Premis i criteris de la comissió de selecció dels guanyadors

Premi: Material o activitat d’aprenentatge del francès o anglès (s’ha de justificar la despesa amb factura  – màxim 30 euros).

Criteris d’avaluació: els premis s’atorgaran als textos més genuïns o commovedors, i es tindrà en compte la qualitat de la llengua d’aprenentatge.

L’incompliment de qualsevol norma del concurs implicarà l’eliminació automàtica del text presentat.

La Comissió es reserva el dret a deixar el premi desert.

Publicació dels resultats del concurs: 23 d’abril de 2024, DIADA DE SANT JORDI.

• Drets d’autor

Els  textos premiats podran ser publicats a la pàgina web de l’escola, que es reserva també el dret d’incloure’ls en un recull o una antologia. S’entén doncs que l’autor cedeix els drets necessaris per a aquestes publicacions.

La persona guanyadora no pot cedir el seu premi a un altre/a candidat/a.

La participació en el concurs Sant Jordi 2024 implica la conformitat amb la normativa i el seu compliment.