Francès del Turisme. Doble visita cultural a Calafell: Confraria dels Pescadors i Casa Museu Barral

Una vegada més hem volgut fer sortir l’aprenentatge del francès de l’aula, i com a cloenda dels dos cursos de Francès del Turisme, els alumnes i la seva professora van visitar la Confraria dels Pescadors i la Casa Museu Barral, a Calafell platja.

Agraïm molt a la Maria Josepa Sans, alumna de l’escola, la seva presentació de la Confraria i el Bot Salvavides. També agraïm especialment al Manel Gómez, Responsable de la Promoció del Patrimoni cultural de Calafell, l’amabilitat d’haver-nos obert, fora de l’horari habitual, les portes dels dos museus, i haver compartit, en molt bon francès, els seus coneixements i la seva passió per la història i la cultura.

Tots els alumnes van aprofitar aquest ambient dinamitzador per fer interaccions en francès, cadascú al seu nivell. I així és com vam reunir tots els ingredients per gaudir, conservar un bon record, i pensar ja en el curs vinent!