
Per a l’alumnat que hagi de fer matrícula recordeu que serà entre el 2 i el 8 de juliol de 2026 telemàticament a l’aplicatiu Centrosnet..
Seleccioneu la pestanya “Login Alumnes”. Per accedir al vostre expedient cal que indiqueu:
. USUARI: Data de naixement (dd/mm/aaaa)
. CONTRASENYA: DNI (sense lletra) o NIE (sense lletra final)
. CONTRASENYA PERSONAL (serà la mateixa que es farà servir per la matrícula). Per crear-la per primera vegada cliqueu a Recordar contrasenya.
| ALUMNES | |
| Des del dia 2 de juliol (a les 9h) fins al 3 de juliol | Alumnat d’A1 a B2.2 del curs 2026-2027 que ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup de la mateixa franja horària * |
| Des del dia 6 de juliol (a les 9h) fins al dia 7 de juliol | Alumnat d’A1 a B2.2 del curs 2025-2026 que ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup d’una franja horària diferent* |
| Dia 8 de juliol | Alumnat d’A1 a C1 del curs 2025-2026 que ha obtingut la qualificació de NO APTE/A, NO PRESENTAT/DA o que va fer la RENÚNCIA de matricula. |
*Consulteu els horaris al web de l’escola o al tauler d’anuncis

