El Departament de Francès va celebrar la Diada de Sant Jordi amb un concurs literari i activitats al voltant de la comèdia francesa «Une année difficile» (2023), del prestigiós duo Toledano-Nakache.
Les guanyadores del concurs al relat més original en francès, imaginat a partir d’un element de la llegenda de Sant Jordi, van ser Mònica Naranjo, del nivell bàsic, i Maria Coronada Martín, del nivell intermedi, totes dues premiades per la seva creativitat i la força emotiva dels seus textos, amb un “superval” per gaudir de les activitats culturals que més les il·lusionin.

Llegiu el text guanyador de B2.1 AQUÍ

Llegiu el text guanyador de A2 AQUÍ
La pel·lícula ens van portar a interactuar en francès sobre temes d’actualitat candent com l’hiperconsum, el sobreendeutament i la contaminació del planeta, i també a interrogar-nos sobre el compromís de la joventut amb la ideologia i l’amor.
Els participants es van mostrar sensibles al sentit de l’humor i a la tendresa de l’enamorament a la francesa. I vam passar una vesprada de primavera perfecta!


