Pagament de la matrícula

PAGAMENT DE LA MATRICULA CURS 2023-2024

Si us plau, llegiu amb atenció tota la informació sobre preus públics, taxes de matrícula, instruccions per fer el pagament:

TAXES DE MATRÍCULA (cursos intermedi B1 i B2.1 i B2.2)

Segons Llei 2/2023, del 16 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2023 (DOGC núm. 8877, de 17.3.2023), que disposa les taxes per a la prestació del servei docent a les EOIS:

-l’alumnat ha de fer dos pagaments obligatoris: 1. la taxa de matrícula  (297,60 €) i 2. el preu públic per accés a la plataforma i materials didàctics (30 €).

Per més informació:

PREUS PÚBLICS DE MATRÍCULA (cursos nivell bàsic A1 i A2 i avançat C1)

-els alumnes ha de fer dos pagaments obligatoris: 1. el preu públic de la matrícula corresponent (275 €) i el preu públic per accés a la plataforma i materials didàctics (30 €)

Per més informació:

Sobre aquests preus i taxes s’apliquen les bonificacions corresponents, segons escaigui, consulteu: http://educacio.gencat.cat/ca/departament/normativa/taxes-preus-publics/exempcions-bonificacions/

NOTA IMPORTANT: Els llibres de text que es fan servir a classe no estan inclosos en el pagament de la matrícula ni del preu públic per accés a plataforma i materials didàctics. Els alumnes han d’adquirir els llibres pel seu compte.

Procediment per a efectuar els pagaments

El mateix aplicatiu de preinscripció proporcionarà un “Resguard de matrícula oficial – Curs 2023-2024” que s’haurà de fer efectiu o bé per Caixabank Now (antiga Línia oberta) o bé als caixers automàtics de La Caixa, en el termini de 24 h, a partir de la formalització de la matrícula telemàtica.
Pas a pas: instruccions pagament matri_pdf

-En cas d’haver al·legat una reducció o exempció de la matrícula, ho heu d’indicar a l’aplicatiu en el moment de formalitzar la matrícula, triant les taxes o preus públics, segon escaigui: ordinària/família nombrosa de categoria general o monoparental/exempts. També haureu d’aportar la documentació acreditativa.

Un cop fet l’ingrés, és molt important que us imprimiu el comprovant de pagament i que el guardeu com a resguard de la matrícula durant tot el curs.

Important: Disposeu de 24h per fer el pagament de la matrícula. Si no es fa el pagament dins del termini, els codis de barres deixaran de ser efectius i haureu de repetir tot el procés. És possible que ja no disposeu de places al grup que havíeu seleccionat.

Per qualsevol consulta o incidència feu un correu a eoivalls@xtec.cat