Centrosnet

NOTA: Només antics alumnes

L’aplicatiu Centrosnet us permet de consultar les vostres notes, expedient acadèmic, fer la matrícula, etc: aneu a l’aplicatiu Centrosnet (enllaç)

La primera vegada que accediu a l’aplicatiu us haureu de donar d’alta i generar una contrasenya personal.

Seguiu les instruccions que trobareu a la pantalla inicial i a partir d’aquell moment haureu d’accedir a l’aplicatiu fent servir el vostre nom USUARI (data de naixement), CONTRASENYA (DNI sense lletra o passaport) i la vostra CONTRASENYA PERSONAL.

NOTA: Si ja us vau generar una contrasenya personal en cursos anteriors no us la cal tornar a generar. Si l’heu oblidat, feu clic a “Recupereu contrasenya”.

RECORDEU: Necessitareu aquesta contrasenya personal per a consultar les vostres notes, el vostre expedient acadèmic i per a matricular-vos al proper curs.

Per incidències: consulteu les instruccions centrosnet_alumnat i/o envieu un correu a eoivalls@xtec.cat