Projecte Erasmus+ EOISG

Curs 2020-2022

Curs 2022-2023
Difusió formació Erasmus+

Clica sobre del logo per veure la descripció dels nostres projectes Erasmus+ dels cursos 20-21 i 21-22 cursos en els que hem obtingut una financiació per a dur a terme projectes internacionals a la nostra escola.

Clicant sobre el link podràs veure tot el treball interdisciplinar que hem fet els diferents professors dels departaments d’alemany, anglès i francès sobre el tema transversal del Futur. La perspectiva del Futur: projecte transversal Erasmus+ a l’EOISG

És un orgull per a nosaltres haver obtingut l’acreditació Erasmus+ fins l’any 2027. La internacionalització de la nostra escola ens permetrà assolir els objectius del nostre projecte educatiu.

Trobareu tota la informació sobre programes europeus al Servicio español para la internacionalización de la educación  SEPIE