Antics alumnes

Calendari de matrícula d’antics alumnes pel curs 2023-2024 – JULIOL 2023

Tota la matrícula es farà exclusivament al mes de juliol

Accés directe a la matrícula ON LINE (accessible a partir de les 09:00 hores del 03/07/2023). Un cop dins, seleccionar GESTIÓ i després MATRÍCULA ON LINE.

ATENCIÓ: Escriviu el DNI/NIE sense la lletra final. En el desplegable trieu la taxa que us correspon (ordinària/família nombrosa general/família nombrosa especial/exempt)

Per tal d’agilitzar el procés de matrícula d’antics alumnes, a l’Escola Oficial d’Idiomes Barcelona III – Sant Gervasi l’alumnat haurà de fer la matrícula pròpia via telemàtica els dies que s’indiquen en el calendari següent i d’acord amb les pautes que s’hi descriuen:

JUNY/JULIOL ALUMNAT
Dies 3 i 4 de JULIOL Alumnes d’A1 a B2.2 del curs 2022-23 que han obtingut la qualificació d’APTE/A i que es volen matricular a un grup de la mateixa franja horària.*
Dies 5 i 6 de JULIOL Alumnes d’A1 a B2.2 del curs 2022-23 que han obtingut la qualificació d’APTE/A i que es volen matricular a un grup d’una franja horària diferent.*
Dies 7 i 10 de JULIOL Alumnes d’A1 a C1 del curs 2022-23 que han obtingut la qualificació de NO APTE/A, NO QUALIFICAT/DA o NO PRESENTAT/DA o que van fer la RENÚNCIA de matrícula.

Per fer aquesta matrícula, l’alumnat haurà d’entrar a la pàgina web de l’escola www.eoisg.cat on trobarà l’enllaç a l’aplicatiu des del qual farà la matrícula. Aquest aplicatiu obrirà cada nou termini a les 09:00h sense tancar la franja anterior.

Els alumnes hauran de pagar l’import de la taxa o preu públic. En el moment de formalitzar la matrícula, l’aplicatiu generarà el “Resguard de matrícula oficial – Curs 2023-2024”, que hauran de guardar per fer efectiu l’import a l’entitat bancària. També es pot fer el pagament en línia a través de l’enllaç a l’entitat bancària (CaixaBank Línia Oberta). Tant si es fa el pagament presencial a l’entitat o el pagament telemàtic, cal tenir en compte que el termini és de 24 hores a partir de la formalització de la matrícula.

ATENCIÓ!

• L’alumne que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, l’alumne l’haurà de resoldre els dies 11 i 12 de juliol presencialment al centre o enviant un correu a: administracio@eoisg.cat
  • Els alumnes que es matriculin el mes de juliol no podran preinscriure’s el mes de setembre de la mateixa llengua i curs en una altra escola amb la intenció de traslladar-hi la matrícula feta. El trasllat de matrícula d’una escola a una altra es fa, de manera ordinària, durant el curs i en el cas que l’escola a la qual es vulgui traslladar la matrícula disposi de places.

TRASLLATS DE MATRÍCULA JULIOL 2023

• De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola els dies 13 i  14 de juliol. La sol·licitud  quedarà condicionada a la disponibilitat de places. L’escola de destinació es posarà en contacte amb els alumnes, a través dels mitjans que estableixi, per notificar l’acceptació o la denegació del trasllat. En cas d’acceptació, el procés de trasllat ha d’haver acabat abans del 20 de juliol. La documentació que caldrà aportar en el moment de sol·licitar el trasllat serà el full de pagament de la matrícula. En cas que s’accepti, caldrà tramitar el trasllat d’expedient a l’escola d’origen.

Termini: dies 13 i 14 de juliol de 2023 (improrrogable)

Per traslladar la vostra matrícula a l’EOI Barcelona III – Sant Gervasi, heu d’enviar per correu electrònic a administracio@eoisg.cat aquesta documentació:

(Com a «Assumpte» indiqueu només  TRASLLAT IDIOMA i CURS (Ex.:  TRASLLAT ALEMANY B2.1)

• DNI/NIE/Passaport (per les dues cares, si escau)
  • Full de matrícula de l’EOI d’origen amb les vostres dades personals i acadèmiques
  • Comprovant de pagament de la matrícula (taxa/preu públic i aportació complementària)
  • Full de sol·licitud de trasllat de matrícula viva
  • En el cas d’alumnat menor, full d’autorització per part dels pares o tutors

Si voleu traslladar 2 idiomes, heu d’emplenar el formulari de sol·licitud i enviar la documentació corresponent per a cadascuna de les matrícules.

Atenció!

• No més tard del dia 20 de juliol l’escola us confirmarà per correu electrònic la disponibilitat de plaça vacant en l’idioma/curs i horari del vostre interès.
  • Perquè el trasllat esdevingui definitiu, és imprescindible confirmar al més aviat possible l’acceptació de la plaça assignada per correu electrònic a administracio@eoisg.cat
  • L’EOI Barcelona III – Sant Gervasi no ofereix els nivells A1 d’anglès i C1 de francès.
  • Podeu revisar els horaris de 2023-2024 aquí: Alemany / Anglès / Francès
  • No atendrem sol·licituds de trasllat en horaris que no formin part de la nostra oferta de 2023-2024

Només en el cas que el nombre de sol·licituds superi el nombre de places disponibles, l’adjudicació es farà a través d’una ordenació aleatòria de les sol·licituds (sorteig entre les sol·licituds presentades l’13 i 14 de juliol).