English for CFA B1. Curs anual.
IMPORTANT. La matrícula pel grup A es realitzarà el 2 i 3 de juliol de 10 a 13 hores a la nostra escola de manera presencial i fins que s’exhaureixin les places. La matrícula pel grup B es realitzarà a la nostra escola de manera presencial el 6 i 7 de juliol de 10 a 13 hores i fins que s’exhaureixin les places. Tindrà prioritat absoluta l’alumnat que han cursat el nivell A2 a la CFA Rius i Taulet.
Objectius del curs:
Professora
Liz Wooton
Avaluació
L’avaluació continuada formarà part integrant de la classe. S’animarà als estudiants a valorar-se a si mateixos i als altres de manera molt constructiva. El professor avaluarà el treball dels estudiants tant individualment com en grup.
Durada: 60 hores. 30 sessions de 2 hores.
Curs anual en horari de mati en aquestes dates:
- Començament del curs dimecres 14 d’octubre del 2026
- Final de curs dimecres 2 de juny del 2027
Classes
Dimecres
- De 09.30 a 11.30 hores. Grup A per a l’alumnat que ja ha cursat el curs prèviament i volen continuar avançant en el nivell.
- De 11.30 a 13.30 hores. Grup B per a l’alumnat que prové d’un nivell A2 del CFA o bé per alumnat que ja ha fet el curs anteriorment i desitja consolidar coneixements ja adquirits.
Aula
23
Nombre d’alumnes per grup
14 mínim i 20 màxim
Curs impartit en anglès
Requisits
Acreditar el nivell per fer el nivell B1.
Preu
295€. Matrícula ordinària.
Per decisió unànime del consell escolar de la nostra EOI, en data de 25 de juny del 2020, les persones que efectuïn una matrícula amb bonificació del 100% a algun dels nostres cursos especials (siguin de llengua instrumental o monogràfics) hauran de satisfer 50 euros en concepte de materials i ús de les instal·lacions.
Matrícula
La matrícula pel grup A es realitzarà el 2 i 3 de juliol de 9 a 13 hores de manera presencial al nostre centre i fins que s’exhaureixin les places. Tindrà prioritat absoluta l’alumnat que han cursat el nivell A2 a la CFA Rius i Taulet.
La matrícula pel grup B es realitzarà el 6 i 7 de juliol de 9 a 13 hores de manera presencial al nostre centre i fins que s’exhaureixin les places. Tindrà prioritat absoluta l’alumnat que han cursat el nivell A2 a la CFA Rius i Taulet.
Documentació que cal adjuntar el dia de la matrícula
- Imatge escanejada o fotografia del DNI/Passaport (només nous alumnes).
- Escàner o fotografia del certificat acreditatiu del nivell (només nous alumnes).
- Si escau, escàner o fotografia de la documentació que dóna dret a la reducció en l’import de la taxa. (carnet de família nombrosa o monoparental o certificat de discapacitat igual o superior a 33%)
NOTA: Els arxius escanejats o fotografiats no poden pesar més d’1Mb. Procureu que les imatges es vegin bé, sinó la matrícula podria quedar sense efecte.
Certificat
En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu.
Assistència
Es requereix un 80% d’assistència per obtenir el certificat
Si el curs s’anul·la, perquè no s’arriba al mínim d’alumnes establert, es retornarà l’import de la matrícula. L’import de la matrícula no es retornarà un cop iniciat el curs.

