Trasllat de matrícula a l’EOI Sant Gervasi

Termini: dies 13 i 14 de juliol de 2023 (improrrogable)

Per traslladar la vostra matrícula a l’EOI Barcelona III – Sant Gervasi, heu d’enviar per correu electrònic a administracio@eoisg.cat aquesta documentació:

(Com a «Assumpte» indiqueu només  TRASLLAT IDIOMA i CURS (Ex.:  TRASLLAT ALEMANY B2.1)

• DNI/NIE/Passaport (per les dues cares, si escau)
  • Full / resguard de matrícula de l’EOI d’origen amb les vostres dades personals i acadèmiques
  • Comprovant de pagament de la matrícula (taxa/preu públic i aportació complementària)
  • Full de sol·licitud de trasllat de matrícula viva
  • En el cas d’alumnat menor, full d’autorització per part dels pares/mares o tutors

Si voleu traslladar 2 idiomes, heu d’emplenar el formulari de sol·licitud i enviar la documentació corresponent per a cadascuna de les matrícules.

Atenció!

• Només acceptarem les sol·licituds enviades per correu electrònic a partir de les 00:01 del dia 13 de juliol i s’atendran per ordre d’arribada.
  • No més tard del dia 20 de juliol l’escola us confirmarà per correu electrònic la disponibilitat de plaça vacant en l’idioma/curs i horari del vostre interès.
  • Perquè el trasllat esdevingui definitiu, és imprescindible confirmar el més aviat possible l’acceptació de la plaça assignada per correu electrònic a administracio@eoisg.cat
  • L’EOI Barcelona III – Sant Gervasi no ofereix els nivells A1 d’anglès i C1 de francès.
  • Podeu revisar els horaris de 2023-2024 aquí: Alemany / Anglès / Francès
  • No atendrem sol·licituds de trasllat en horaris que no formin part de la nostra oferta de 2023-2024

Només en el cas que el nombre de sol·licituds superi el nombre de places disponibles, l’adjudicació es farà a través d’una ordenació aleatòria de les sol·licituds (sorteig entre les sol·licituds presentades el 13 i 14 de juliol).