Consulta de notes curs 2022-2023

Qualificacions provisionals: 26 de juny de 2023

Termini per presentar reclamacions: fins a les 12 h del 29 de juny de 2023

Qualificacions definitives: 30 de juny de 2023

Alumnat oficial: Podeu consultar les vostres qualificacions aqui

Instruccions d’accés a l’aplicatiu de consulta de resultats per a l’alumnat oficial

Alumnat lliure:  Podeu consultar les vostres qualificacions aquí

Reclamacions

Alumnes oficials:

En cas de reclamació, cal posar-se en contacte primer amb el professorat. En cas que no es resolgui, l’alumnat té dret a una segona reclamació. En aquest cas caldrà enviar una instància on s’especifiqui el motiu de la reclamació al correu dels departaments corresponents:

Departament d’anglès: angles@eoisg.cat

Departament de francès: agnes@eoisg.cat

Departament d’Alemany: edzard@eoisg.cat

El termini s’acaba el dia 29 de juny a les 12:00h. No s’acceptaran sol·licituds fora de termini ni d’alumnes que no hagin parlat primer amb el seu professor/a.

Alumnes lliures:

Podreu consultar els vostres resultats en aquest enllaç.

En cas de reclamació, cal posar-se en contacte amb el cap d’estudis: xavier@eoisg.cat

Resolució de les reclamacions

30 de juny.

Certificats i títols

Recollida dels certificats oficials A2 i B1 a partir del 17 de juliol de 2023 (tràmit gratuït)

Tràmit de sol·licitud i recollida dels certificats oficials B2 i C1 a partir del 9 d’octubre de 2023

Sol·licitud de convocatòria addicional

Si per algun motiu et vols matricular per tercer cop del mateix nivell has de sol.licitar una convocatòria addicional. El termini per fer aquest tràmit va del dia de la publicació de les notes definitives fins el primer divendres del mes de juliol.. Podeu adreçar la sol·licitud al correu del cap d’estudis: xavier@eoisg.cat. No s’acceptaran sol·licituds fora de termini.

Imprès per sol·licitar la convocatòria addicional.