Curs preparació certificat B2

Curs de preparació de certificat B2 en col·laboració amb l’Institut Balmes

El curs es dirigeix a alumnes de l’Institut Balmes amb un nivell de B2 de de l’Escola Oficial d’Idiomes o equivalent, per a la preparació i obtenció dels certificats B1. Les persones que no puguin acreditar el seu nivell hauran de fer una prova.

IMPORTANT. A partir del 4 d’octubre i fins que s’exhaureixin les places, s’obrirà la matrícula telemàticament per aquest curs.

Professors

Professorat nadiu i altament qualificat  amb amplia experiència a l’EOI.

28 hores (14 sessions de 2 hores)

Del 13 d’octubre de 2021 al 2 de febrer de 2022

Dimecres de 16:00 a 18:00 hores. Classes a l’Institut Balmes

167€ més 10€ de material
Per decisió unànime del consell escolar de la nostra EOI, en data de 25 de juny del 2020, les persones que efectuïn una matrícula amb bonificació del 100% a algun dels nostres cursos especials (siguin de llengua instrumental o monogràfics) hauran de satisfer 50 euros en concepte de materials i ús de les instal·lacions. Aquesta nova regulació dels pagaments ha quedat recollida a les NOFC (Normes de Funcionament de Centre) de l’EOI Sant Gervasi.

Test de nivell online: Del 20 a 26 de setembre de 2021.
Entrevista oral presencial a l’escola: 30 de setembre

La matrícula es realitzarà telemàticament des d’aquest lloc web a partir del 4 d’octubre i fins que s’exhaureixin les places.

• 1 fotografia tipus DNI (només nous alumnes).

NOTA: Els arxius escanejats o fotografiats no poden pesar més d’1Mb. Procureu que les imatges es vegin bé, sinó la matrícula podria quedar sense efecte.