Curs especial d’anglès CFA B1-First part. Afternoon classes

Curs especial d’anglès B1-CFA

IMPORTANT. A partir del 18 de setembre del 2023 a les 19.00 hores i fins que s’exhaureixin les places,  s’obrirà la matrícula telemàtica per aquest curs. Aquest curs és prioritari per als alumnes del CFA.

El curs proporcionarà als estudiants oportunitats de mantenir i millorar l’anglès parlat i escrit amb un fort enfocament en l’ensenyament d’estratègies per al nivell B1 de les Escoles Oficials d’Idiomes. També s’hi inclouran habilitats de lectura, escriptura i mediació. Aquest curs correspon a la primera part del nivell B1

Entre els objectius específics d’aquest curs:

• Ampliació i manteniment del vocabulari segons el currículum del nivell B1 de les EOI.
  • Ús correcte d’expressions idiomàtiques adequades al nivell B1.
  • Entonació i pronunciació.
  • Treball amb documents autèntics d’interès general i actuals de la premsa britànica i americana.

El professor proporcionarà inspiració (en forma de materials enumerats anteriorment) i eines (en forma d’expressions rellevants, vocabulari i estructures gramaticals) perquè els estudiants es comuniquin entre ells mentre el professor fa correccions en el moment i / o pren notes a mesura que els estudiants interactuen. Posteriorment es posa en comú els errors i bones pràctiques a la pissarra, en benefici de tothom.

Es tracta d’una metodologia centrada en l’alumnat, no basada en conferències. S’espera que els estudiants estiguin disposats i puguin interactuar durant la gran majoria del temps de classe i assimilar estratègies per tal de superar amb èxit la primera part del nivell B1 de les EOI.

Guillem Amorós. Professor de l’EOI de Sant Gervasi.

Avaluació
L’avaluació continuada formarà part integrant de la classe. S’ animarà als estudiants a valorar-se a si mateixos i als altres de manera molt constructiva. El professor avaluarà el treball dels estudiants tant individualment com en grup.

60 hores (30 sessions de 2 hores)

Del 3 d’octubre del 2023 al 21 de maig de 2024

Dimarts de 16:30 a 18:30 hores.

Acreditar el nivell A2.

295€ + 30€ de material
Per decisió unànime del consell escolar de la nostra EOI, en data de 25 de juny del 2020, les persones que efectuïn una matrícula amb bonificació del 100% a algun dels nostres cursos especials (siguin de llengua instrumental o monogràfics) hauran de satisfer 50 euros en concepte de materials i ús de les instal•lacions. Aquesta nova regulació dels pagaments ha quedat recollida a les NOFC (Normes de Funcionament de Centre) de l’EOI Sant Gervasi.

La matrícula es realitzarà telemàticament des d’aquest lloc web a partir del 18 de setembre  a les 19.00 hores ifins que s’exhaureixin les places.

En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu.

Si el curs s’anul·la, perquè no s’arriba al mínim d’alumnes establert, es retornarà l’import de la matrícula. L’import de la matrícula no es retornarà un cop iniciat el curs.