Convocatòria test de nivell alemany i francès

Resultat d’admissió a Test de nivell

A partir de les  18 hores del 6  de setembre, els candidats/es preinscrits/es a Test de nivell podreu consultar si sou ademos en la plataforma EOIDIGITAL (Només caldrà anar a “Identificació”).

A continuació, en el web de l’EOI on hàgiu estat Admesos/es i al taulell d’anuncis, podreu consultar el dia i hora de la convocatòria de Test de nivell.

Per donar compliment a les mesures de prevenció i seguretat davant la Covid-19, preguem que arribeu a l’escola de manera puntual, amb una antelació màxima de 10 minuts.

Els resultats del Test de nivell podran consultar-se a partir de les 12h del 13 de setembre, també mitjançant la plataforma EOIDIGITAL. Fins les 12h del 15 de setembre haureu de triar els horaris de classe, d’acord amb el curs assignat. Recordeu que per participar en el sorteig d’adjudicació de places és imprescindible haver triat els horaris de classe en termini.

Els admesos al test de nivell trobareu aquí el dia en què esteu convocats. Heu de venir el dia en què esteu convocats i podeu triar el torn que us vagi millor, el de les 16 hores o el de les 18 hores però heu de ser puntuals perquè hem de començar a l’hora. Heu de tenir a mà el vostre número de preinscripció i comprovar en quin llistat esteu. Si per algun motiu justificat no podeu assistir el dia  en què esteu convocats, heu d’adreçar un correu demanant el canvi de dia als caps de departament que consten al costat de cada idioma.

Alumnat d’alemany (evanhoor@xtec.cat)

Dimarts 7 de setembre. Preinscripcions del 147 al 8069. Alumnes convocats: Comproveu aquí el llistat. El test de nivell es durà a terme a les aules 31 i 33.

Dimecres 8 de setembre. Preinscripcions del 8481 al 23233. Alumnes convocats: Comproveu aquí el llistat. El test de nivell es durà a terme a les aules 31 i 33.

Dijous 9 de setembre. Preinscripcions del 23303 al 31710. Alumnes convocats: Comproveu aquí el llistat. El test de nivell es durà a terme a les aules 31 i 33.

Alumnat de francès (anna@eoisg.cat)

Dimarts 7 de setembre. Preinscripcions del 133 al 10215. Alumnes convocats: Comproveu aquí el llistat. El test de nivell es durà a terme a les aules 21 i 23.

Dimecres 8 de setembre. Preinscripcions del 10326 al 21562. Alumnes convocats: Comproveu aquí el llistat. El test de nivell es durà a terme a les aules 21 i 23.

Dijous 9 de setembre. Preinscripcions del 21659 al 31777. Alumnes convocats: Comproveu aquí el llistat. El test de nivell es durà a terme a les aules 21 i 23.