C1 per a joves (16-20) (Institut Balmes)

IMPORTANT. A partir del 18 de setembre del 2023 a les 19.00 hores i fins que s’exhaureixin les places, s’obrirà la matrícula telemàtica per a aquest curs.

Ajudar aquells estudiants que hagin superat l’examen de nivell (B2) i estiguin interessats en millorar les seves competències en anglès i preparar-se per a l’examen C1. El curs està dissenyat per promoure l’ús de totes les habilitats lingüístiques (parlar, escoltar, llegir i escriure) a un nivell més alt, de manera que els estudiants continuïn millorant i apropant-se a assolir aquest objectiu. Els estudiants no només podran aprofundir en el coneixement de les estructures de gramàtica i vocabulari en anglès, sinó que també podran augmentar la seva capacitat i seguretat sobre com utilitzar-les. El curs també afavorirà que els estudiants siguin més proactius en l’aprenentatge de la llengua anglesa i esdevenir més responsables de la seva pròpia progessió.

Programa del curs
Al llarg d’aquest curs, l’objectiu serà preparar els estudiants per a l’examen C1 i s’inclouran els aspectes següents:

• Comparar com s’utilitza l’anglès fora d’una aula incorporant activitats que giren entorn dels interessos i aficions dels estudiants d’aquesta edat.
  • Activitats que ajudin els estudiants a utilitzar el llenguatge de manera més espontània i fluida per a un ampli ventall de temes (tecnologia, comunicació, cultura, sentiments, etc.).
  • El reforç de la gramàtica i el vocabulari adequats per millorar les habilitats dels estudiants per expressar la seva opinió sobre contextos més complexes.
  • Interaccionar amb materials autèntics de nadius britànics i americans com TED.com, BBC, The New York Times, etc. per tal d’explorar aquest llenguatge.
  • Tasques que permetran que els estudiants comprenguin els seus punts febles i punts forts de manera que es pugui prestar l’atenció adequada a la millora de les competències més febles.
  • Exercicis dissenyats per incórrer en pensament crític, curiositat i interès.

Kyle Whitney

75 hores (30 sessions de 2,5 hores)

Del 20 de setembre de 2023 al 22 de maig de 2024.

Dimecres de 16:00 a  18.30 hores (Institut Balmes)

Haver obtingut el certificat de nivell intermedi B2 d’EOI d’anglès o equivalent (B2 del Marc europeu comú de referència) que caldrà acreditar al moment de la matrícula. Si no teniu l’acreditació de nivell heu de contactar amb angles@eoisg.cat

355€ + 30€ de material
Per decisió unànime del consell escolar de la nostra EOI, en data de 25 de juny del 2020, les persones que efectuïn una matrícula amb bonificació del 100% a algun dels nostres cursos especials (siguin de llengua instrumental o monogràfics) hauran de satisfer 50 euros en concepte de materials i ús de les instal•lacions. Aquesta nova regulació dels pagaments ha quedat recollida a les NOFC (Normes de Funcionament de Centre) de l’EOI Sant Gervasi.

Si no teniu l’acreditació de nivell heu de contactar amb angles@eoisg.cat

La matrícula es realitzarà telemàticament des d’aquest lloc web a partir del 18 de setembre  a les 19.00 hores i fins que s’exhaureixin les places.

NOTA: Els arxius escanejats o fotografiats no poden pesar més d’1Mb. Procureu que les imatges es vegin bé, sinó la matrícula podria quedar sense efecte.

En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu.