Consulta de notes curs 2023-2024

Us comuniquem informació molt important sobre la consulta de notes i els períodes i procediments de reclamació de qualificacions:

Calendari de qualificacions:

Qualificacions provisionals: 25 de juny de 2024

Termini per presentar reclamacions per escrit: fins a les 12 h del 28 de juny de 2024

Qualificacions definitives: 1 de juliol de 2024

Alumnat oficial: Podeu consultar les vostres qualificacions aqui

Instruccions d’accés a l’aplicatiu de consulta de resultats per a l’alumnat oficial

Alumnat lliure:  Podeu consultar les vostres qualificacions aquí

Reclamacions

Alumnes oficials:

En cas de reclamació, cal posar-se en contacte primer amb el professorat. En cas que no es resolgui, l’alumnat té dret a una segona reclamació. En aquest cas caldrà enviar una instància on s’especifiqui el motiu de la reclamació al correu dels departaments corresponents:

Departament d’anglès: angles@eoisg.cat

Departament de francès: agnes@eoisg.cat

Departament d’Alemany: edzard@eoisg.cat

El termini s’acaba el dia 28 de juny a les 12:00h. No s’acceptaran sol·licituds fora de termini ni d’alumnes que no hagin parlat primer amb el seu professor/a.

Alumnes lliures:

Podreu consultar els vostres resultats en aquest enllaç.

En cas de reclamació, cal posar-se en contacte amb el cap d’estudis: xavier@eoisg.cat

Resolució de les reclamacions

1 de juliol.

Certificats i títols

Recollida dels certificats oficials A2 i B1 a partir del 10 de juliol de 2024 (tràmit gratuït)

Tràmit de sol·licitud i recollida dels certificats oficials B2 i C1 a partir del 14 d’octubre de 2024

Sol·licitud de convocatòria addicional

Si per algun motiu et vols matricular per tercer cop del mateix nivell has de sol.licitar una convocatòria addicional. El termini per fer aquest tràmit va del 25 de juny al 5 de juliol del 2024. Podeu adreçar la sol·licitud al departament d’alumnat. No s’acceptaran sol·licituds fora de termini. Els dies 9 i 10 de juliol les persones que tinguin la convocatòria addicional autoritzada podran fer la matrícula a la secretaria del centre de 10 a 13 hores.

Imprès per sol·licitar la convocatòria addicional.