Put your English into action

1. Millorar l’expressió oral i escrita en anglès dels estudiants de nivell B2+
  2. Incrementar la fluïdesa i la confiança en comunicar-se en situacions quotidianes, debats i temes d’actualitat.
  3. Ampliar el vocabulari relacionat amb temes de viatges i actualitat per facilitar la interacció en aquests àmbits.
  4. Desenvolupar habilitats de debat, argumentació i expressió clara i coherent.
  5. Utilitzar materials autèntics i actuals per a generar discussions i activitats participatives en classe.

Destinataris del curs

Aquest curs està dirigit a adults amb un nivell de B2+ d’anglès que desitgin conservar o millorar la seva expressió oral i escrita. Els participants han de tenir interès en debatre temes d’actualitat, viatges i estar al dia amb els esdeveniments mundials. Aquest curs és adequat per a persones que vulguin desenvolupar les seves habilitats comunicatives en un context real i interactiu i que tinguin un nivell d’anglès de B2 o superior.

Justificació de l’interès del curs

Aquest curs és especialment interessant per a adults que desitgin mantenir o millorar el seu nivell d’expressió oral i escrita en anglès, amb un enfocament en temes d’actualitat i viatges. Els participants tindran l’oportunitat de practicar la seva habilitat de parlar, debatre i expressar-se amb confiança en situacions reals. A més, l’ús de materials autèntics i actuals permetrà als estudiants estar al dia amb les notícies i temes de conversa actuals, així com ampliar el seu vocabulari en aquests àmbits.

Programa del curs

Aquests són, entre d’altres, el temes que es tractaran al llarg del curs:

Introducció als temes d’actualitat

• Anàlisi i debat de notícies i articles d’actualitat.
  • Vocabulari relacionat amb els temes d’actualitat.
  • Expressió oral i escrita sobre temes d’actualitat.

Converses de viatges

• Planificació i preparació de viatges.
  • Vocabulari i frases útils per a viatjar.
  • Descripció d’experiències de viatge i recomanacions.

Debats temàtics

• Exposició d’opinions i arguments en debats.
  • L’ús de connectors i expressions per expressar acord i desacord.
  • Persuasió i negociació en situacions de debat.

Presentacions i exposicions

Preparació i realització de presentacions sobre temes d’interès.

Ús d’estratègies per captar l’atenció de l’audiència.

Aquest programa proporcionarà als participants les eines necessàries per a millorar la seva expressió oral i escrita en anglès, així com per a desenvolupar habilitats de debat, argumentació i presentació. Mitjançant l’ús de materials autèntics i actuals, els estudiants estaran immersos en temes d’interès i podran aplicar el seu coneixement de l’idioma en situacions reals i rellevants. A més, el programa fomenta la participació activa i les activitats interactives

Professora
Caterine Bergeron

64 hores (sessions de 2 hores)

Del 2 d’octubre de 2023 al 17 de juny del 2024.

Dilluns de 16.30 a 18.30 hores.

23.

Tenir un nivell B2 o equivalent d’anglès

311€ + 30€ de material
Per decisió unànime del consell escolar de la nostra EOI, en data de 25 de juny del 2020, les persones que efectuïn una matrícula amb bonificació del 100% a algun dels nostres cursos especials (siguin de llengua instrumental o monogràfics) hauran de satisfer 50 euros en concepte de materials i ús de les instal·lacions. Aquesta  regulació dels pagaments ha quedat recollida a les NOFC (Normes de Funcionament de Centre) de l’EOI Sant Gervasi.

Les persones que no puguin al•legar acreditació i penseu que teniu el nivell per a fer el curs adreceu-vos a angles@eoisg.cat

La matrícula es realitzarà telemàticament des d’aquest lloc web a partir del 18 de setembre a les 19.00 hores i fins que s’exhaureixin les places.

En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu.

Si el curs s’anul·la, perquè no s’arriba al mínim d’alumnes establert, es retornarà l’import de la matrícula. L’import de la matrícula no es retornarà un cop iniciat el curs.