Resultats de les proves lliures (B1 i B2) destinades als alumnes del programa experimental (convocatòria adreçada exclusivament a escolars)

Publicació de qualificacions i reclamacions

Resultats provisionals: 3 de maig de 2021 a la pàgina web del Departament d’Educació. Cliqueu aquí

Reclamacions: fins les 12.00h del 6 de maig de 2021.

Qualificacions definitives:  7 de maig de 2021

Tramitació i expedició dels Certificats de nivell intermedi B1 i nivell intermedi B2

Certificat de nivell intermedi B1: s’expedeix d’ofici a tot l’alumnat Apte/a (no cal fer una sol.licitud). L’escola us informarà per correu electrònic i/o mitjançant avís en el portal web quan el document oficial estigui disponible (1 mes aprox. a partir de la data de la publicació definitiva de notes).

AVIS: Ja podeu passar pel departament d’alumnat a recollir el vostre certificat de nivell intermedi B1.

Certificat de nivell intermedi B2: la tramitació s’inicia a partir de la presentació d’una sol·licitud per part de l’alumnat i comporta el pagament d’una taxa d’expedició. L’escola us informarà per correu electrònic i/o mitjançant avís en el portal web sobre l’inici del termini de tramitació (3 setmanes aprox. a partir de la publicació definitiva de les notes).

AVIS: Ja podeu passar pel departament d’alumnat a tramitar el vostre títol de nivell intermedi B2.