Oferta de cursos oficials semipresencials de B2.2 i C1 a l’EOISG curs 24-25

Durant el curs escolar 24-25 la nostra escola ofereix tres grups semipresencials d’anglès, dos de nivell B2.2 i un de nivell C1.

Què és un curs semipresencial?

Un curs semipresencial és un curs que té la mateixa durada que un curs regular però només s’ha de venir a l’Escola un dia per setmana i l’altre dia es fa la feina asíncrona que el professorat ha penjat a la plataforma Moodle i que l’alumnat podrà fer en l’horari que més li convingui. Aquestes feines a Moodle són imprescindibles per tal de poder fer un seguiment adequat del dia presencial. S’ha de tenir clar que un curs semipresencial no implica menys tasques ni temps de treball personal que en un curs regular, Simplement l’assistència presencial es redueix en un 50%.

En aquest enllaç trobareu més informació sobre els horaris dels nostres cursos semipresencials.

Aquí trobareu un video explicatiu