Curs monogràfic d’anglès 2023-24

Go forward with C2

IMPORTANT. A partir del 18 de setembre del 2023 a les 19.00 hores i fins que s’exhaureixin les places, s’obrirà la matrícula telemàtica per a aquest curs.

El curs proporcionarà als estudiants oportunitats de mantenir i millorar l’anglès oral, amb un fort enfocament en l’ensenyament d’estratègies per a la fluïdesa d’estil nadiu. També s’hi inclouran habilitats de lectura, escriptura i presentacions orals.

• Ampliació i manteniment del vocabulari.
  • Ús correcte d’expressions idiomàtiques.
  • Entonació i pronunciació.
  • Comunicació en els àmbits professionals i personals.
  • Escoltar documents de mitjans actuals.

El professor proporcionarà inspiració (en forma de materials enumerats anteriorment) i eines (en forma d’expressions rellevants, vocabulari i estructures gramaticals) perquè els estudiants es comuniquin entre ells mentre el professor fa correccions en el moment i / o pren notes. per oferir explicacions exhaustives a la pissarra en benefici de tothom. Es tracta d’una metodologia centrada en l’alumnat, no basada en classes magistrals. Es preveu que els estudiants estiguin disposats i puguin interactuar durant la gran majoria del temps de classe.

Professora
Catrine Bergeron

Professora d’habilitats generals d’anglès general i professional a Barcelona amb una àmplia experiència en la docència tant freelance com en institucions conegudes.

Avaluació
L’avaluació continuada formarà part integrant de la classe. S’ animarà als estudiants a valorar-se a si mateixos i als altres de manera molt constructiva. El professor avaluarà el treball dels estudiants tant individualment com en grup.

Els estudiants que assisteixin com a mínim al 80% del curs rebran un certificat. Aquest curs està reconegut com a curs de formació pel Departament d’Educació.

75 hores (30 sessions de 2,5 hores)

Del 2 d’octubre de 2023 al 10 de juny de 2024

Dilluns de 18:30 a 21:00 hores.

23.

Estar en possessió del certificat de nivell C1 de l’Escola Oficial d’Idiomes o certificació equivalent, que caldrà acreditar en el moment de la matrícula.

355€ més 30€ de material
Per decisió unànime del consell escolar de la nostra EOI, en data de 25 de juny del 2020, les persones que efectuïn una matrícula amb bonificació del 100% a algun dels nostres cursos especials (siguin de llengua instrumental o monogràfics) hauran de satisfer 50 euros en concepte de materials i ús de les instal•lacions. Aquesta nova regulació dels pagaments ha quedat recollida a les NOFC (Normes de Funcionament de Centre) de l’EOI Sant Gervasi.

Les persones que no puguin al•legar acreditació i penseu que teniu el nivell per a fer el curs adreceu-vos a angles@eoisg.cat

La matrícula es realitzarà telemàticament des d’aquest lloc web a partir del 18 de setembre a les 19.00 hores  fins que s’exhaureixin les places.

En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu. Curs reconegut com a activitat de formació permanent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.