Cursos gratuïts d’anglès del Servei Ocupació de Catalunya impartits a l’EOI de Sant Gervasi. Nivell B1.

L’EOI de Barcelona III- Sant Gervasi impartirà una formació de 180 hores en anglès ofertada pel Consorci d’Educació de Barcelona i Barcelona activa a través d’un conveni amb el Servei d’Ocupació de Catalunya que, un cop superada, conduirà a l’obtenció d’una titulació oficial.

Els cursos seran de dilluns a divendres de 9:30 a 14:00 hores a la nostra escola. El curs que oferim a la nostra escola és d’un nivell B1 d’anglès.

La formació és l’eina més important, en l’actual context, per millorar l’ocupabilitat de les persones, facilitar un canvi professional i preparar-se per accedir a ocupacions amb futur en el món laboral.

Un Certificat de Professionalitat:

– És una TITULACIÓ OFICIAL reconeguda
– Et permet millorar la teva qualificació professional o aprendre un nou ofici
– T’ofereix contacte amb les empreses
– Augmenta la teva Xarxa de Contactes del sector
– Et dona avantatge competitiu al mercat laboral.

El Consorci d’Educació de Barcelona, amb Barcelona Activa, a través d’un Conveni amb el SOC t’ofereix un ampli ventall de Certificats de Professionalitat que et permetran formar-te en les ocupacions que tenen més demanda al mercat de treball.

Fes-te PROfessional en els àmbits que generen ocupació.

Programació sotmesa al Conveni SOC i Ajuntament – Barcelona Activa
i a la disponibilitat de Centres Educatius.

Fes la pre inscripció i no perdis l’oportunitat de fer un pas endavant. Som-hi!

Per a més información, escriu-nos a: formacio@barcelonactiva.cat

Perfil d’entrada: Persones preferentment en situació d’atur i inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya