departament d’anglès

Calendari de les proves d’anglès de maig-juny de 2024:

Dilluns, 27 de maig 15:30h Certificat nivell Avançat C1 Sala d’actes
Dimecres, 29 de maig 15:30h Certificat nivell Intermedi B1 Sala d’actes
Divendres, 31 de maig 15:30h Certificat nivell Intermedi B2 Sala d’actes
Dilluns 03 de juny 15:30h A1 flexi A  Aula 24
Dimarts 04 de juny 15:30h A1 Aula 19
Dimecres, 05 de juny 15:30h A1 flexi B Aula 24
Dijous, 6 de juny 15:30h A2  Aula 22
Dilluns, 10 de juny 15:30h B2.1 Aula 20

Per a la realització de les proves orals, l’alumnat haurà d’inscriure’s en les graelles que el professorat farà per a cada grup. En el cas de l’alumnat d’A1, A2, i B2.1 el termini per presentar instàncies sol·licitant canvis per a la realització dels exàmens s’acabarà el dia 22 de maig de 2024.

Requisits dels candidats a exàmens oficials de certificat (B1, B2, C1):
• Tots els candidats han de presentar-se a les proves amb el seu DNI, passaport, NIE o carnet de conduir vigent a Espanya i mostrar-lo quan li sigui requerit.
• Els candidats han de ser puntuals i presentar-se amb antelació suficient a l’hora de la convocatòria.
• És preferible usar bolígraf blau o negre per a la realització de l’examen.
• No es permetran damunt de la taula més objectes que els materials d’escriptura.
• Els telèfons mòbils o qualsevol altre dispositiu electrònic que pugui servir d’ajuda per a la realització de la prova han d’estar apagats tant el dia de la sessió escrita com el dia de la sessió oral. Les alarmes també han d’estar desactivades. Si algun candidat fa ús actiu del mòbil o de cap altre dispositiu durant la prova, aquesta quedarà anul·lada.
• Totes les parts de la prova hauran de ser tornades abans d’abandonar l’aula.

MOLTA SORT I ENCERTS!