Preinscripció i matrícula general

Antic alumnat d’anglès i francès

1. Passos a seguir:
    1. Consulta els resultats del curs 2022-23 (a partir del 26 de juny) fent clic aquí.
    2. Consulta els horaris del curs 2023-24 fent clic aquí.
    3. Consulta el calendari de matrícula a continuació:
          • Si ets APTE/A i et matricules en un grup del mateix horari que en el curs 2022-23:
            • 3 i 4 de juliol (tens preferència)
            • 5 al 10 de juliol (NO tens preferència)
          • Si ets APTE/A i et matricules en un grup d’un horari diferent que en el curs 2022-23:
            • 5 i 6 de juliol (tens preferència)
            • 7 al 10 de juliol (NO tens preferència)
          • Si has obtingut la qualificació NO APTE/A, NO PRESENTAT/DA, NO QUALIFICAT/DA o vas fer la renúncia dins el termini:
            • 7 i 10 de juliol
    4. Realitza la teva matrícula fent clic aquí.
    5. Efectua el pagament. Pots consultar els preus, reduccions i exempcions fent clic aquí.
*L’alumnat que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de matrícula.
*L’alumnat que ha finalitzat C1 d’anglès i vol accedir a C2 d’anglès, haurà de fer la matrícula en línia del 4 al 13 de setembre.
*L’alumnat d’actualització que vulgui continuar el proper curs, reserveu la vostra plaça fent clic aquí. Us contactarem el mes de setembre per formalitzar la matrícula presencialment.
*L’alumnat que vulgui traslladar-se d’escola, un cop hagi formalitzat la matrícula a l’EOI de l’Alt Penedès, pot sol·licitar el trasllat a una altra escola el 13 i 14 de juliol. La sol·licitud s’ha de fer presencialment a la nova escola.

Nou alumnat de 1r a C1 d’anglès i francès

Consulta dels nivells i horaris de cada idioma d’aquesta escola fent clic aquí.

Procediment abreujat del procés:

1. Preinscripció telemàtica del 4 al 13 de setembre i presencial el 13 de setembre (fins les 14h).
  2. Test de nivell* online d’anglès i francès del 4 al 13 de setembre.
  3. Consulta de resultats test de nivell i tria d’horaris del 14/09 (a partir de les 18h) al 15/09 (fins a les 10h).
  4. Matrícula online del 16 al 19 de setembre.
  5. Consulta de preus.

*Exempció test de nivell si s’adjunta certificat del 4 al 13 de setembre. Consulteu la taula d’exempcions fent clic aquí.

*L’alumnat de cursos d’actualització, feu clic aquí.