Idiomes alumnes d’ESO i batxillerat

Anglès cursos presencials i semipresencials de tots els nivells

Francès cursos presencials de tots els nivells

Tens entre 14 i 16 anys i vols estudiar amb nosaltres un idioma que no has triat com a primera llengua estrangera a l’institut? Mira els passos ⬇ per matricular-te. Si t’apuntes a A1, A2, C1 o C2, pagaràs la meitat del preu 😀.

Si tens entre 16 anys i 18 anys, mira els passos ⬇ per matricular-te de la llengua que vulguis. Si t’apuntes a A1, A2, C1 o C2 d’una llengua diferent a la primera llengua estrangera obligatòria estudiada al teu centre educatiu, pagaràs la meitat del preu 😀

Novetat ! Pots convalidar assignatures de batxillerat !

Fas 1r o 2n de Bat? Vols estudiar una segona llengua estrangera a l’EOI de Vilafranca? Ara pots convalidar optatives per l’idioma triat amb nosaltres.

⚠⚠⚠ Apunta’t a l’EOI a qualsevol nivell d’un idioma que no proposa el teu institut o apunta’t a un nivell B2 o superior d’un idioma que proposa el teu institut.

Consulta dels nivells i horaris de cada idioma d’aquesta escola fent clic aquí.

Passos a seguir:

1. Preinscripció telemàtica del 4 al 13 de setembre i presencial el 13 de setembre (fins les 14h).
  2. Test de nivell* online d’anglès i francès del 4 al 13 de setembre.
  3. Consulta de resultats test de nivell i tria d’horaris del 14/09 (a partir de les 18h) al 15/09 (fins a les 10h).
  4. Matrícula online del 16 al 19 de setembre.
  5. Consulta de preus.

*Exempció test de nivell si s’adjunta certificat del 4 al 13 de setembre. Consulteu la taula d’exempcions fent clic aquí.