FP&EOI Together

Des del Departament d’Educació es vol continuar impulsant la relació entre els IES i les EOIs, i per això, a la nostra escola tenim un projecte conjunt amb l’Institut Lluïsa Cura amb una àmplia oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. El nostre projecte conjunt gira entorn de la vida professional i consisteix en una sèrie d’activitats pedagògiques que inclouen dues conferències d’experts que explicaran als alumnes com es prepara un currículum i una entrevista de treball en anglès i francès. Posteriorment els alumnes del I’Institut Lluïsa Cura i els nostres alumnes es trobaran per videoconferència per simular una entrevista de treball.

En aquest video podreu veure una mostra dels resultats de les nostres col.laboracions: