FP&EOI Together

Des del Departament d’Educació es vol continuar impulsant la relació entre els IES i les EOIs, i per això, a la nostra escola tenim un projecte conjunt amb l’Institut Lluïsa Cura amb una àmplia oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. El nostre projecte conjunt gira entorn de la vida professional i consisteix en una sèrie d’activitats pedagògiques que inclouen dues conferències d’experts que explicaran als alumnes com es prepara un currículum i una entrevista de treball en anglès i francès. Posteriorment els alumnes del I’Institut Lluïsa Cura i els nostres alumnes es trobaran per videoconferència per simular una entrevista de treball.

Ja hem creat el link a les videoconferències. És el següent:
Aquest link val per a les dues videoconferències (anglès i francès). L’hem creat amb JITSI MEETS, que és una plataforma segura, de codi obert, que no requereix cap instal·lació prèvia, no té límit de participants ni de temps i a més, també permet difondre les conferències en streaming i/o gravar-les, o sigui que el seguiment de la videoconferència quedarà garantit per tothom.
Pels alumnes que estiguin a casa però no disposin d’ordinador, poden unir-se a través del telèfon, a través d’aquest mateix link, sense haver d’instal·lar cap aplicació o es poden baixar l’app gratuïta de Jitsi Meet. Amb l’aplicació de mòbil, també podran participar-hi activament.
Recordem les dates i hores programades:
ANGLÈS
dimarts 26 de gener 2021 de 17:30 a 18:30
FRANCÈS
dijous, 28 de gener 2021 de 17:00 a 18:00

Tots els alumnes de l’escola hi podeu participar!

Esperem que sigui del vostre interès!

Equip directiu EOI de Sant Gervasi