Expedició de títols

-Els títols de nivell bàsic A2 (2n curs) i de nivell intermedi B1 (3r curs) no s’han de sol·licitar. Els alumnes (tant lliures com oficials) que hagin superat aquests cursos podran passar per secretaria a recollir-los presentant el seu DNI.

-Els títols de nivell avançat B2.2 (5è curs) i de C1 s’han de sol·licitar i generen el pagament d’una taxa. Els alumnes que hagin aprovat aquests cursos hauran de passar per secretaria per fer la corresponent sol·licitud.

Si escau, descarregueu-vos la sol·licitud: Sol·licitud de títol acadèmic (només per B2.2 i C1)

Aquest tràmit (que no té caducitat) es farà presencialment a la secretaria del centre. Si l’alumne no pot desplaçar-se al centre, podrà autoritzar una altra persona a fer-lo en el seu lloc. En acabat el tràmit de sol·licitud l’alumne rep un resguard de títol que és vàlid a tots els efectes, mentre no s’expedeixi el títol corresponent.

Un cop el centre rebi el títol per part del Departament d’Educació, es notificarà a l’alumne que ja el pot venir a recollir. En el moment de recollir el títol, l’alumne haurà de lliurar el resguard a secretaria.

NOTA: El centre no fa enviaments per correu de títols.