Beques i concursos

Concurs de fotografia 2022-2023 – 10ª edició: PAISATGES DE TÀRREGA

21 de desembre de 2022 – 22 de febrer de 2023

10a edició: Fotos premiades pel tribunal reunit el dia 28 de febrer de 2023:

1r premi: ‘Art Tàrrega’                              2n premi: ‘Umbrella Street’                          3r premi: ‘Hort del Barceloní’

Joan Santesmases Guàrdia                               Roser Fonte Huguet                                         Dolors Rafel Campàs

Enhorabona als guanyadors i moltes gràcies a tots els participants!!

L’EOI de Tàrrega, amb l’acord del Consell Escolar de 25 de novembre de 2022, organitza un concurs de fotografia amb els següents objectius:

• compartir inquietuds culturals i artístiques amb la resta de la comunitat educativa i els agents de l’entorn.
  • posar en valor el llenguatge visual i les seves funcions comunicatives i expressives.
  • incentivar la creativitat artística.

Bases concurs fotografia

Beca de viatge EOI Tàrrega 2023 – 18a edició

Les beques de viatge tenen com a objectiu afavorir les sortides per aprendre les llengües en un context real.

Aquest curs 2022 – 2023, l’escola ofereix dues beques per un import de 700 € cadascuna.

Podeu consultar les memòries a la biblioteca de l’escola.

La guanyadora de la beca 2023 ha estat Ainhoa Barrionuevo, alumna del nivell B2.2 d’anglès, amb el projecte: “El valor educatiu de l’esport als E.E.U.U.”

Bases beca