Conversa en rus, alemany o anglès - Català o castellà

Conversa en rus, alemany o anglès - Català o castellà

por Isabel Larrea Clausell -
Número de respostas: 7
Hola a tots,

Puc oferir conversa en català (nadiu), castellà (nadiu) o anglès (superat 5è EOI i Advanced de Cambridge). Voldria practicar alemany (superat 2n EOI) o rus (cursant 2n EOI). Practicar anglès també em semblaria bé. No cal que sigueu nadius, tan sols de poder practicar algunes estones ja estaria contenta! I si, en lloc d'intercanvi, voleu que parlem en una sola llengua que també voleu practicar; també és factible.

Espero la vostra resposta! Moltes gràcies!!!


¡Hola a todos!

Puedo ofrecer conversación en español (nativo), catalán (nativo) o inglés (superado 5º EOI y Advanced de Cambridge). Me gustaría practicar alemán (superado 2º EOI) o ruso (cursando 2º EOI). Practicar inglés también me parecería bien. No es necesario que seáis nativos, sólo por practicar algún rato ya estaría contenta! Y si, en lugar de intercambio, queréis que hablemos en una sola lengua que también queráis practicar; también es factible.

Espero vuestra respuesta. ¡Muchas gracias!
Em resposta a 'Isabel Larrea Clausell'

Re: Conversa en rus, alemany o anglès - Català o castellà

por jordi lezcano -

hola isabel, jo soc catala, i estaria interessat en poder parlar l'angles per no perdre l fluidesa, no se si estas interesada.

Em resposta a 'jordi lezcano'

Re: Conversa en rus, alemany o anglès - Català o castellà

por Isabel Larrea Clausell -
Jordi, moltes gràcies per respondre. Intentaré primer trobar algún intercanvi de rus o alemany, que els porto més fluixos; si no fos així, practicar anglès em semblaria ideal. Gràcies de nou!!
Em resposta a 'Isabel Larrea Clausell'

Re: Conversa en rus, alemany o anglès - Català o castellà

por Hristina Stamatova -

Hola,me llamo Hristina,hablo ruso,he estudiado en Rusia,estudio en EOI alemán 2º y ingles1º,Si te parece bien podemos probar.Por sierto soy búlgara hablo castellano y algo de catalán.

Em resposta a 'Isabel Larrea Clausell'

Re: Conversa en rus, alemany o anglès - Català o castellà

por shanshan jiang -

hola isabel, jo soc xinesa, i estaria interessat en poder parlar castellà , no se si estas interesada fer intercanvi de Castellà - Xines . Gràcies.

Em resposta a 'Isabel Larrea Clausell'

Re: Conversa en rus, alemany o anglès - Català o castellà

por Raquel Blanco Montón -

Hola Isabel yo estoy cursando 3ero de Aleman y pronto hare los examenes finales, cuando quieras dime algo.

Hallo Isabel ich lerne Dritte Niveau Deutsch und bald mache ich den Finalleprüfungen, wenn du möchtest sag mir etwas bitte.