| OBJ | ACTIVITAT | INDICADOR D’EXECUCIÓ | CRITERI D’ÈXIT | Responsable | 
| 1. 
 | Creació d’un espai virtual d’interacció docent-alumne. | Alumnes que han realitzat la tasca | 80% | Directora | 
| 1. | Implementació de la rúbrica com a eina d’avaluació. | Utilització de l’eina en els grups que s’ha dut a terme | 80% | Docents | 
| 2. 
 | Planificació de sessions per a l’intercanvi de píndoles educatives dins del calendari anual. | Enquesta de satisfacció professorat amb les sessions realitzades | 80% | Cap d’estudis | 
| 3. | Disseny i estructura de la pàgina web | Canvi de Web | Fet/No fet | Coordinador digital | 
| 3. | Implementació de xarxes socials per millorar la difusió d’activitats socials. | Disseny i estructura fets | > de 20 entrades/mes | Cap d’estudis i coordinador pedagògic | 
| 4. | Creació d’una comissió per l’elaboració del pla. | Constitució comissió | Fet/ no fet | Directora | 
| 4. | Elaboració del document digital on es recullen tots els tutorials del centre. | Grau de satisfacció del professorat | > 80% | Coordinador digital | 
| 5. | Diagnosi centre | Formularis | 90% complerts | Directora | 
| 5. 
 | Disseny estructura treball entre els diferents àmbits de l’escola. | Utilització del Drive per l’elaboració del document | >80% participen | Claustre | 
| 5. | Creació del document | Document | Fet/no fet | ED | 
| 6. | Realització curs ensenyament-aprenentatge semipresencial: Disseny d’activitats comunicatives. | Participació 98% claustre | 75% acrediten | Claustre | 
| 6. | Facilitació d’espais de temps per realitzar formacions internes de centre | Franges destinades a formació dins l’horari | Fet/ no fet | Direcció | 


