OBJ |
ACTIVITAT |
INDICADOR D’EXECUCIÓ |
CRITERI D’ÈXIT |
Responsable |
1.
|
Creació d’un espai virtual d’interacció docent-alumne. | Alumnes que han realitzat la tasca | 80% | Directora |
1. | Implementació de la rúbrica com a eina d’avaluació. | Utilització de l’eina en els grups que s’ha dut a terme | 80% | Docents |
2.
|
Planificació de sessions per a l’intercanvi de píndoles educatives dins del calendari anual. | Enquesta de satisfacció professorat amb les sessions realitzades | 80% | Cap d’estudis |
3. | Disseny i estructura de la pàgina web | Canvi de Web | Fet/No fet | Coordinador digital |
3. | Implementació de xarxes socials per millorar la difusió d’activitats socials. | Disseny i estructura fets | > de 20 entrades/mes | Cap d’estudis i coordinador pedagògic |
4. | Creació d’una comissió per l’elaboració del pla. | Constitució comissió | Fet/ no fet | Directora |
4. | Elaboració del document digital on es recullen tots els tutorials del centre. | Grau de satisfacció del professorat | > 80% | Coordinador digital |
5. | Diagnosi centre | Formularis | 90% complerts | Directora |
5.
|
Disseny estructura treball entre els diferents àmbits de l’escola. | Utilització del Drive per l’elaboració del document | >80% participen | Claustre |
5. | Creació del document | Document | Fet/no fet | ED |
6. | Realització curs ensenyament-aprenentatge semipresencial: Disseny d’activitats comunicatives. | Participació 98% claustre | 75% acrediten | Claustre |
6. |
Facilitació d’espais de temps per realitzar formacions internes de centre | Franges destinades a formació dins l’horari | Fet/ no fet | Direcció |