Nivell bàsic i intermedi B1
Es podràn recollir directament a partir de la data que s’indicarà en cada convocatòria, en horari d’atenció al públic del departament d’alumnat (consulteu-ne l’horari). Documentació necessària: DNI original vigent.
En cas que la persona interessada no pugui recollir-lo, algú altre ho pot fer per ella presentant una autorització escrita per a la recollida de títols , la fotocòpia del DNI vigent de la persona interessada i el DNI original vigent de la persona que el reculli. Per a mes informació sobre el procediment i l’autorització escrita, cliqueu Autorització per a la recollida de títols.
Certificat A2 Maig / Juny 2025: es podran recollir els certificats a partir del 14 d’octubre de 2025
Certificat B1 Abril 2025: es podran recollir els certificats a partir del 2 de juny de 2025
Certificat B1 Maig / Juny 2025: es podran recollir els certificats a partir del 14 d’octubre de 2025
Nivell intermedi B2, Avançat C1 i C2
Des del 2 de febrer de 2026, els certificats de nivell intermedi B2, avançat C1 i avançat C2 es tramiten des del Tramitador de títols acadèmics i professionals no universitaris.
Podeu trobar les instruccions del Departament d’Educació per dur a terme aquest procés aquí.
Quan el títol arribi al centre us enviarem una notificació, a l’adreça de correu electrònic que hagueu indicat, per avisar-vos que ja està disponible.


