Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) de către Jordi Vaca Montero- miercuri, 7 noiembrie 2018, 10:47 Număr de răspunsuri: 2 Hola!aún los buscas? Permalink Arată părinte Ca răspuns la Jordi Vaca Montero Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) de către Ezzahra El Hadaf- vineri, 16 noiembrie 2018, 23:22 Hola, ja los he encontrado, peró sin el Student's book. Los vendes? Permalink Arată părinte Ca răspuns la Ezzahra El Hadaf Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) de către Jordi Vaca Montero- duminică, 18 noiembrie 2018, 18:30 Yo vendo el student's book, el CD y el workbook.El student's book y el workbook tienen algunos ejercicios hechos a lápiz. Te interesa? Permalink Arată părinte
Ca răspuns la Jordi Vaca Montero Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) de către Ezzahra El Hadaf- vineri, 16 noiembrie 2018, 23:22 Hola, ja los he encontrado, peró sin el Student's book. Los vendes? Permalink Arată părinte Ca răspuns la Ezzahra El Hadaf Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) de către Jordi Vaca Montero- duminică, 18 noiembrie 2018, 18:30 Yo vendo el student's book, el CD y el workbook.El student's book y el workbook tienen algunos ejercicios hechos a lápiz. Te interesa? Permalink Arată părinte
Ca răspuns la Ezzahra El Hadaf Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) de către Jordi Vaca Montero- duminică, 18 noiembrie 2018, 18:30 Yo vendo el student's book, el CD y el workbook.El student's book y el workbook tienen algunos ejercicios hechos a lápiz. Te interesa? Permalink Arată părinte